ˆ

Zgromadzenia

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Zgromadzenia

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zawiadomienie o zamiarze zorganizowania zgromadzenia w trybie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 24 lipca 2015 r. – Prawo o zgromadzeniach (Dz.U. 2019 poz. 631 t.j.) należy wnieść w taki sposób, aby wiadomość o zgromadzeniu dotarła do organu gminy nie wcześniej niż na 30 dni i nie później niż na 6 dni przed planowaną datą zgromadzenia. Zawiadomienie należy wnieść na adres:
 
Burmistrz Międzyrzecza
ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz
lub elektronicznie na adres e-mail:
tel. 95 742 69 50, fax 95 742 69 60
 
W zawiadomieniu o zamiarze zorganizowania zgromadzenia organizator zgromadzenia podaje:
1) imię i nazwisko organizatora zgromadzenia, jego numer PESEL albo rodzaj i numer dokumentu tożsamości w przypadku osoby nieposiadającej numeru PESEL, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej i numer telefonu umożliwiające kontakt z nim, a w przypadku gdy organizatorem zgromadzenia jest osoba prawna lub inna organizacja – jej nazwę i adres siedziby oraz imię i nazwisko osoby wnoszącej zawiadomienie w imieniu organizatora zgromadzenia, jej numer PESEL albo rodzaj i numer dokumentu tożsamości w przypadku osoby nieposiadającej numeru PESEL, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej i numer telefonu umożliwiające kontakt z tą osobą;
2) imię i nazwisko przewodniczącego zgromadzenia, jego numer PESEL albo rodzaj i numer dokumentu tożsamości w przypadku osoby nieposiadającej numeru PESEL, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej i numer telefonu umożliwiające kontakt z nim;
3) cel zgromadzenia, w tym wskazanie spraw publicznych, których ma dotyczyć zgromadzenie;
4) datę, godzinę i miejsce rozpoczęcia zgromadzenia, przewidywany czas trwania, przewidywaną liczbę uczestników oraz ewentualną trasę przejścia ze wskazaniem miejsca zakończenia zgromadzenia;
5) informację o środkach służących zapewnieniu pokojowego przebiegu zgromadzenia, o ile organizator zgromadzenia je zaplanował.
 
Do zawiadomienia o zamiarze zorganizowania zgromadzenia dołącza się:
1) pisemną zgodę na przyjęcie obowiązków przewodniczącego zgromadzenia w przypadku jego wyznaczenia;
2) zdjęcie organizatora zgromadzenia albo przewodniczącego zgromadzenia w przypadku jego wyznaczenia.
 
 
W przypadku wniesienia zawiadomienia o zamiarze zorganizowania zgromadzenia za pomocą środków komunikacji elektronicznej zamiast pisemnej zgody na przyjęcie obowiązków przewodniczącego zgromadzenia można dołączyć elektroniczną kopię tego dokumentu.
 
_______________________________________________________________________________________________________________
 

Zawiadomienie o zamiarze zorganizowania zgromadzenia w trybie uproszczonym (w przypadku gdy organizator zgromadzenia uzna, że planowane zgromadzenie nie będzie powodować utrudnień w ruchu drogowym, a w szczególności powodować zmiany w jego organizacji), zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 24 lipca 2015 r. – Prawo o zgromadzeniach (Dz.U. 2019 poz. 631 t.j.) należy wnieść, nie wcześniej niż na 30 dni i nie później niż na 2 dni przed planowaną datą zgromadzenia do:
 
Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Gorzowie Wlkp.
na adres e-mail:
tel.  95 728 87 77, lub 95 711 52 71, lub 609 796 508
fax. 95 728 87 78
 
Zawiadomienie o planowanym zgromadzeniu w trybie uproszczonym  powinno zawierać następujące informacje:
1) imię i nazwisko organizatora zgromadzenia, jego numer PESEL albo rodzaj i numer dokumentu tożsamości w przypadku osoby nieposiadającej numeru PESEL, adres poczty elektronicznej i numer telefonu umożliwiające kontakt z nim;
2) datę, godzinę i miejsce rozpoczęcia zgromadzenia, przewidywany czas trwania, przewidywaną liczbę uczestników oraz ewentualną trasę przejścia ze wskazaniem miejsca zakończenia zgromadzenia;
3) ewentualne zagrożenia, które w jego ocenie mogą pojawić się w trakcie zgromadzenia.
 
 
Więcej informacji na temat zgromadzeń można znaleźć w ustawie Prawo o zgromadzeniach pod poniższym linkiem: http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20150001485

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mieczysław Witczak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-06-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Mieczysław Witczak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-06-23 11:16:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marcin Rzepa
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-06-23 11:16:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marcin Rzepa
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-02-02 21:39:52
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2877 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »