ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rekrutacja do szkół podstawowych i przedszkoli oraz oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Międzyrzecz

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Rekrutacja do przedszkoli oraz oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w roku szkolnym 2020/2021

Informacja ogłoszona dnia 2020-02-04 23:07:39 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zarządzenie Nr 8/2020
Burmistrza Międzyrzecza
z dnia  31 stycznia 2020 r.
 
w sprawie harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym w roku szkolnym 2020/2021
do przedszkoli oraz oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych,
dla których organem prowadzącym jest gmina Międzyrzecz,
a także kryteriów branych pod uwagę oraz dokumentów niezbędnych do potwierdzenia tych kryteriów
 
 
Na podstawie art. 154 ust. 1 pkt 1  i ust. 3 w zw. z art. 29 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 1148 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1
Określa się harmonogram czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym do publicznych przedszkoli oraz oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych  dla których organem prowadzącym jest gmina Międzyrzecz na rok szkolny 2020/2021 stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2
W postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym na rok szkolny 2020/2021 do publicznych przedszkoli oraz oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Międzyrzecz obowiązują następujące kryteria oraz dokumenty niezbędne do potwierdzenia tych kryteriów, określone w uchwale Nr XXXII/326/17 Rady Miejskiej w Międzyrzeczu z dnia 28 marca 2017r. w sprawie określenia kryteriów rekrutacji do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez gminę Międzyrzecz, branych pod uwagę na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego, określenia liczby punktów za każde z tych kryteriów oraz dokumentów niezbędnych do ich potwierdzenia:
  • dziecko trzyletnie i czteroletnie ubiegające się o przyjęcie do przedszkola, dziecko pięcioletnie i sześcioletnie ubiegające się o przyjęcie do oddziału przedszkolnego w szkole podstawowej - potwierdzone dokumentem: oświadczenie rodzica/prawnego opiekuna zawarte we wniosku rekrutacyjnym dotyczące daty urodzenia dziecka, za które można uzyskać 25 punktów,
  • dziecko, którego rodzeństwo w kolejnym roku szkolnym będzie kontynuowało edukację w przedszkolu lub szkole podstawowej, do której składany jest wniosek - potwierdzone dokumentem: oświadczenie rodziców/prawnych opiekunów (zał. Nr 1 Uchwały), za które można uzyskać 5 punktów,
  • dziecko, którego oboje rodzice/opiekunowie prawni pracują, wykonują pracę na podstawie umowy cywilnoprawnej, uczą się w trybie dziennym, prowadzą gospodarstwo rolne lub działalność gospodarczą - kryterium stosuje się również do rodzica/opiekuna prawnego samotnie wychowującego dziecko - potwierdzone dokumentem: oświadczenie rodziców/prawnych opiekunów (zał. Nr 2 Uchwały), za które można uzyskać 10 punktów,
  • dziecko, którego rodzic/opiekun prawny albo rodzice/opiekunowie prawni mieszkają w gminie Międzyrzecz i rozliczają podatek dochodowy od osób fizycznych w Urzędzie Skarbowym w Międzyrzeczu - potwierdzone dokumentem: oświadczenie rodziców/prawnych opiekunów (zał. Nr 2 Uchwały), za które można uzyskać 5 punktów,
  • dziecko z rodziny objętej wsparciem asystenta rodziny - potwierdzone dokumentem: zaświadczenie wydane przez ośrodek pomocy społecznej o objęciu rodziny wsparciem asystenta, za które można uzyskać 5 punktów.
§ 3
Wykonanie zarządzenia powierza się dyrektorom przedszkoli i szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Międzyrzecz.
§ 4
Zarządzenie podlega podaniu do publicznej wiadomości przez ogłoszenie na stronie internetowej http://bip.miedzyrzecz.pl/wraz z treścią uchwały wymienionej w § 2.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 
 
 
 
 
 
 
Załącznik do zarządzenia Nr 8/2020
Burmistrza Międzyrzecza
z dnia 31 stycznia 2020 r.
 
 HARMONOGRAM CZYNNOŚCI W POSTĘPOWANIU REKRUTACYJNYM
ORAZ POSTĘPOWANIU UZUPEŁNIAJĄCYM DO PUBLICZNYCH PRZEDSZKOLI,
DLA KTÓRYCH ORGANEM PROWADZACYM JEST GMINA MIĘDZYRZECZ
NA ROK SZKOLNY 2020/2021
 
Lp.
Rodzaj czynności
Termin w postępowaniu rekrutacyjnym
Termin w postępowaniu uzupełniającym
rozpoczęcie
zakończenie
rozpoczęcie
zakończenie
1
Potwierdzenie przez rodziców dzieci uczęszczających do przedszkola lub oddziału przedszkolnego w szkole podstawowej woli kontynuacji edukacji przedszkolnej w kolejnym roku szkolnym – rodzice składają pisemną deklarację
10.02.2020r.
godz. 8.00
17.02.2020r.
godz. 15.00
 
 
2
Złożenie wniosku o przyjęcie do przedszkola wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym
25.02.2020r.
godz. 8.00
10.03.2020r.
godz. 15.00
03.06.2020r.
godz. 8.00
10.06.2020r.
godz. 15.00
3
Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do przedszkola publicznego i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
11.03.2020r.
26.03.2020r.
12.06.2020r.
16.06.2020r.
4
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych
i kandydatów niezakwalifikowanych
27.03.2020r. godz. 15.00
18.06.2020r. godz. 15.00
5
Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia
27.03.2020r.
godz. 15.00
03.04.2020r.
godz. 15.00
18.06.2020r.
godz. 15.00
22.06.2020r.
godz. 15.00
6
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych
06.04.2020r.
godz. 12.00
24.06.2020r.
godz. 12.00
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-01-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agnieszka Śnieg
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-02-04 23:06:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marcin Rzepa
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-02-04 23:07:39
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marcin Rzepa
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-02-05 00:07:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1571 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony