ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Dane ogólne

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Godziny pracy Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-14 19:08:30 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

Godziny pracy Urzędu od 22.01.2015 roku:
 
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
godziny pracy Urzędu
Wydziały Urzędu znajdujące się przy ul. Rynek 1 i Rynek 7
poniedziałek od  9.00 – 17.00
od wtorku do piątku od  7.00 – 15.00
 
Wydział Spraw Obywatelskich oraz Urząd Stanu Cywilnego
przyjmuje interesantów w godz.:
poniedziałek 9.00 – 16.30
wtorek – piątek 7.00 – 14.30
 
___________________________________________________________________________________
 
Zarządzenie Nr 142/2019
Burmistrza Międzyrzecza
z dnia 2 grudnia 2019 roku
 
zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu pracy Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu.
 
            Na podstawie art.33 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (j.t. Dz.  U. z 2019 r. poz. 506 z zm. ) w związku z art. 1042 § 2 Kodeksu pracy
zarządzam:
§ 1. Załącznik nr 1 do Regulaminu pracy Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu określający dni wolne od pracy w 2020 roku otrzymuje brzmienie jak załącznik   do niniejszego zarządzenia.
§ 2. Zarządzenie obowiązuje z dniem wydania i podlega rozplakatowaniu na tablicy informacyjnej oraz przekazaniu wszystkim wydziałom, biurom i samodzielnym stanowiskom.
 
Burmistrz
mgr inż. Remigiusz Lorenz
 
Załącznik do Zarządzenia Nr 142/2019
Burmistrza Międzyrzecza
z dnia 2 grudnia 2019 roku
 
Załącznik Nr 1
do Regulaminu pracy
Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
 
Terminy dni wolnych od pracy
obowiązujące w Urzędzie Miejskim w Międzyrzeczu
 
  1. W 2020 roku ustalam następujące terminy dni wolnych od pracy dla pracowników Urzędu Miejskiego:
Styczeń     04s*., 11s., 18s., 25s.
Luty          01s.,  08s., 15s., 22s., 29s.
Marzec      07s., 14s., 21s., 28s.
Kwiecień  04s., 11s., 18s., 25s.
Maj           02s., 09s., 16s., 23s., 30s.
Czerwiec   06s., 13s., 20s., 27s.
Lipiec        04s, 11s., 18s., 25s.
Sierpień     01s., 08s., 17pn*., 22s., 29s.
Wrzesień     05s., 12s., 19s., 26s.
Październik 03s., 10s., 17s., 24s., 31s.
Listopad    07s., 14s., 21s., 28s.
Grudzień     05s., 12s., 19s., 24cz*
Razem w 2020 roku obowiązują 52 dni wolne od pracy.
*s. –  sobota
*pn. – poniedziałek
*cz. - czwartek
 
___________________________________________________________________________________
 
Zarządzenie Nr 134/2017 Burmistrza Międzyrzecza z dnia 4 grudnia 2017 roku zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu pracy Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu.
___________________________________________________________________________________
 
Zarządzenie Nr 103/2016 Burmistrza Międzyrzecza z dnia 7 grudnia 2016 roku zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu pracy Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu.
___________________________________________________________________________________
 
Zarządzenie Nr 118/2015 Burmistrza Międzyrzecza z dnia 15 grudnia 2015 roku zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu pracy Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu.
___________________________________________________________________________________

Zarządzenie Nr 113/2014 Burmistrza Międzyrzecza z dnia 31 grudnia 2014 roku zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu pracy Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu.
___________________________________________________________________________________
 
Godziny pracy Urzędu do 21.01.2015 roku:
 
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
godziny pracy Urzędu
Wydziały Urzędu znajdujące się przy ul. Rynek 1 i Rynek 7
poniedziałek od  7.30 – 16.30
od wtorku do czwartku od  7.30 – 15.30
w piątek od  7.30 – 14.30
Wydział Spraw Obywatelskich oraz Urząd Stanu Cywilnego
przyjmuje interesantów w godz.:
poniedziałek 7.30 – 16.00
wtorek – czwartek 7.30 – 15.00
piątek 7.30 – 14.00
Biuro Obsługi Funduszu Alimentacyjnego 
znajdujący się przy ul. Wojska Polskiego 13 B
od poniedziałku do piątku od  7.00 – 15.00
 
 
Zarządzenie Nr 102/2014 Burmistrza Międzyrzecza z dnia 11 grudnia 2014 roku zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu pracy Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu.
___________________________________________________________________________________
 
Zarządzenie Nr 137/2013 Burmistrza Międzyrzecza z dnia 12 grudnia 2013 roku zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu pracy Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu.
___________________________________________________________________________________
Zarządzenie Nr 106/12 Burmistrza Międzyrzecza z dnia 11 grudnia 2012 roku zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu pracy Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu.
___________________________________________________________________________________

Zarządzenie Nr 114/2011 Burmistrza Międzyrzecza z dnia 20 grudnia 2011 roku w sprawie zmiany załącznika Nr 1 do Regulaminu pracy Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu.
Zarządzenie Nr 39/2010 Burmistrza Międzyrzecza z dnia 17 maja 2010 roku w sprawie zmiany załącznika Nr 1 do Regulaminu pracy Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu.
Zarządzenie Nr 96/2009 Burmistrza Międzyrzecza - Komisarza Rządowego z dnia 2 grudnia 2009 roku dotyczące określenia dni wolnych od pracy w 2010 roku.  
Zgodnie z Zarządzeniem Burmistrza Osoby Pełniącej Funkcję Organu Gminy Nr 98/2008 z dnia 18 grudnia 2008 roku ustala się dni wolne od pracy dla pracowników Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu w 2008 roku.
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony