ˆ

Dane ogólne

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Dane ogólne

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-15 14:33:24 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

Informujemy, że w związku z organizacją sesji Rady Miejskiej w dniu 03.04.2020r., piątek, Urząd Miejski czynny będzie w godzinach od 7.00 do 13.30.
 
   
NAZWA GMINY:
 Międzyrzecz
RODZAJ:
 Gmina
POWIAT:
 międzyrzecki
WOJEWÓDZTWO:
 lubuskie
ADRES:
 Rynek 1
KOD:
 66-300
MIEJSCOWOŚĆ:
 Międzyrzecz
KONTAKT:
 (+48 95) 742 69 31
 (+48 95) 742 69 30
 fax.: (+48 95) 742 69 60
 e-mail:
BUDŻET 2019
 
dochody:
105.685.697,54 zł
wydatki:
109.357.969,54 zł
OBSZAR:
315 km2
LICZBA LUDNOŚCI:
23 928 mieszkańców        (stan na: 31.12.2018)
BURMISTRZ MIĘDZYRZECZA
Remigiusz Lorenz
ZASTĘPCA BURMISTRZA MIĘDZYRZECZA
Agnieszka Śnieg
ZASTĘPCA BURMISTRZA MIĘDZYRZECZA Tomasz Markiewicz
SEKRETARZ GMINY  Anna Sawka
SKARBNIK GMINY • Kamila Anioł-Szymańska
Numer rachunku bankowego: BGŻ BNP PARIBAS S.A. O/Międzyrzecz 
57 2030 0045 1110 0000 0129 8200
NIP Gminy Międzyrzecz: 596-000-65-53
REGON Gminy Międzyrzecz: 210966846
 
 
Zgodnie z art. 13 i 14  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
informujemy, że:
  1. Administratorem danych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Międzyrzeczu jest Burmistrz Międzyrzecza z siedzibą 66-300 Międzyrzecz, ul. Rynek 1, tel.: 95 742 69 30, adres e-mail: . Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez email: lub pisemnie na adres siedziby administratora.
  2. Celem przetwarzania danych osobowych jest realizacja zadań i obowiązków ciążących na administratorze.
  3. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  4. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do wykonania czynności administracyjnych. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe wykonanie tych czynności.
  5. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
  6. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu.
  7. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  8. Dane osobowe będą przechowywane do czasu ustania potrzeby ich przechowywania i przetwarzania.

Akapit nr - brak tytułu

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony