ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Obwieszczenia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zamierzenia polegającego na budowie ciągów pieszo-jezdnych i pieszych, budowie miejsc postojowych dla samochodów osobowych i autobusów, budowie słupów oświetleniowych, wykonanie odwodnienia na dz. nr ewid. 375 obręb geodezyjny Międzyrzecz-2, gmina Międzyrzecz

Informacja ogłoszona dnia 2019-11-05 11:32:52 przez Marcin Mokrzycki

Akapit nr 1 - brak tytułu

Międzyrzecz, 5 listopada 2019 r.
 
BURMISTRZ MIĘDZYRZECZA
         Rynek 1
 66-300 Międzyrzecz
 
Znak sprawy: WPP.6733.18.2019.PJ
 
 
 
O B W I E S Z C Z E N I E
 
 
      Działając na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 2096 ze zm.) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r., o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1945 ze zm.)  w związku z wnioskiem złożonym dnia 24.09.2019 r. i uzupełnianym w dniach 16.10.2019 r., i 30.10.2019 r., przez pełnomocnika inwestora – Andrzeja Cegielnik, GIFK Interprojekt  ul. Podmiejska 21a, 66-400 Gorzów Wlkp.
 
z a w i a d a m i a m
 
o wszczęciu w dniu 05.11.2019 r. postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zamierzenia polegającego na budowie ciągów pieszo-jezdnych i pieszych, budowie miejsc postojowych dla samochodów osobowych i autobusów, budowie słupów oświetleniowych, wykonanie odwodnienia na dz. nr ewid. 375 obręb geodezyjny Międzyrzecz-2, gmina Międzyrzecz
      W związku z powyższym strony mogą złożyć odpowiedź na zawiadomienie wszczynające postępowanie w terminie 14 dni od dnia wywieszenia niniejszego obwieszczenia, a w każdym stadium postępowania zapoznać się z materiałem dowodowym zgromadzonym w przedmiotowej sprawie, jak również wypowiedzieć się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań, w Wydziale Planowania Przestrzennego Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu, Rynek 1, pok. 304, w godzinach urzędowania.
 
 
Z up. BURMISTRZA
(-) mgr Agnieszka Śnieg
Zastępca Burmistrza
 
Miejsce wywieszenia:
Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Międzyrzecz

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-11-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Paweł Jurasik
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-11-05 11:30:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-11-05 11:32:52
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-11-05 11:32:52
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
723 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony