ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o organizacji XXIX sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu, która odbędzie się 28 grudnia 2016 r. o godz. 11:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Informacja ogłoszona dnia 2016-12-16 13:29:23 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej
 
            Na podstawie art. 11 b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że
 
28 grudnia 2016 r. o godz. 1100
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się XXIX sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
 
Porządek obrad:
1.Sprawy regulaminowe:
a)otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
b)porządek obrad.
2.Podjęcie uchwały (projekt nr 3) w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2016.
3.Podjęcie uchwały (projekt nr 4) w sprawie ustalenia niezrealizowanych kwot wydatków budżetu Gminy Międzyrzecz na rok 2016, które nie wygasają z upływem roku budżetowego.
4.Podjęcie uchwały (projekt nr 1) w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2017-2031.
5.Podjęcie uchwały (projekt nr 2) w sprawie uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2017.
a)odczytanie projektu uchwały budżetowej,
b)odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej,
c)przedstawienie opinii Komisji Gospodarki Finansowej,
d)przedstawienie stanowiska Burmistrza w sprawie uwag zawartych w opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej oraz opinii Komisji Gospodarki Finansowej,
e)dyskusja nad wniesionym projektem i ewentualnie zgłoszonymi poprawkami,
f)głosowanie nad projektem uchwały budżetowej.
6.Podjęcie uchwały (projekt nr 5) w sprawie przejęcia przez Gminę Międzyrzecz, obowiązku utrzymania, eksploatacji i obsługi zsynchronizowanej sygnalizacji świetlnej na terenie miasta Międzyrzecz w obrębie skrzyżowania dróg powiatowych z drogami gminnymi.
7.Podjęcie uchwały (projekt nr 6) w sprawie przyjęcia Programu polityki zdrowotnej pn.: „Program profilaktyki zakażeń wirusem brodawczaka ludzkiego (HPV) w latach 2017 – 2020 w Gminie Międzyrzecz”.
8.Podjęcie uchwały (projekt nr 7) w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Międzyrzecz w rejonie ulic Marcinkowskiego, Kwiatowej i Rolnej.
9.Podjęcie uchwały (projekt nr 8) w sprawie wyposażenia Przedsiębiorstwa Produkcji Betonów „PUBR” Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością w Międzyrzeczu w mienie ruchome Gminy Międzyrzecz, przez nieodpłatne przekazanie go Spółce.
10.Podjęcie uchwały (projekt nr 9) w sprawie wyrażenia zgody na wniesienie udziałów do spółki.
11.Podjęcie uchwały (projekt nr 10) zmieniającej uchwałę w sprawie zarządzenia poboru podatku od nieruchomości, podatku rolnego oraz podatku leśnego w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów i określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso.
12.Podjęcie uchwały (projekt nr 11) w sprawie statutu Sołectwa Bobowicko w Gminie Międzyrzecz.
13.Podjęcie uchwały (projekt nr 12) w sprawie statutu Sołectwa Bukowiec w Gminie Międzyrzecz.
14.Podjęcie uchwały (projekt nr 13) w sprawie statutu Sołectwa Kuźnik w Gminie Międzyrzecz.
15.Podjęcie uchwały (projekt nr 14) w sprawie statutu Sołectwa Wyszanowo w Gminie Międzyrzecz.
16.Apel Rady Miejskiej w Międzyrzeczu dotyczący utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Międzyrzecz.
17.Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
18.Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
19.Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.
20.Wolne wnioski i informacje.
21.Zamknięcie obrad sesji.
 
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Maria Kijak

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sabina Miernik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-12-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Przewodnicząca Rady Miejskiej
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-12-16 13:26:09
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marcin Rzepa
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-12-16 13:29:23
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marcin Rzepa
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-12-16 13:29:23
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
897 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony