ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o organizacji XXX sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu, która odbędzie się 25 stycznia 2017 r. o godz. 11:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Informacja ogłoszona dnia 2017-01-19 21:54:59 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o organizacji XXX sesji Rady Miejskiej
            Na podstawie art. 11 b ust. 1 i 2 z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r.- zgodnie z zapisem § 49 ust. 7 Statutu Gminy Międzyrzecz informuję, że
 
25.01.2017 r. o godz. 1100
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się XXX sesja Rady Miejskiej.
 
Porządek obrad:
  1. Sprawy regulaminowe:
  1. otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
  2. porządek obrad.
  1. Podjęcie uchwały (projekt nr 1) w sprawie projektu dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjów do nowego ustroju szkolnego, dla których organem prowadzącym jest Gmina Międzyrzecz.
  2. Podjęcie uchwały (projekt nr 2) w sprawie wymiaru czasu bezpłatnego nauczania, wychowania i opieki oraz określenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego w publicznych przedszkolach i oddziałach przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Międzyrzecz.
  3. Podjęcie uchwały (projekt nr 3) w sprawie zmiany Uchwały Nr XV/130/15 Rady Miejskiej w Międzyrzeczu z dnia 27 listopada 2015 r. w sprawie zmiany programu gospodarczego pod nazwą: Strategia Rozwoju Społeczno-Gospodarczego Gminy Międzyrzecz na lata 2011 – 2020.
  4. Podjęcie uchwały (projekt nr 4) w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych i ustalenia jej przebiegu.
  5. Podjęcie uchwały (projekt nr 5) w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych i ustalenia jej przebiegu.
  6. Podjęcie uchwały (projekt nr 6) w sprawie wyboru sposobu i form prowadzenia gospodarki komunalnej.
  7. Podjęcie uchwały (projekt nr 7) w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2017.
  8. Podjęcie uchwały (projekt nr 8) zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2017 – 2031.
  9. Podjęcie uchwały (projekt nr 9) w sprawie utworzenia spółki prawa handlowego pod nazwa Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Międzyrzeczu.
  10. Podjęcie uchwały (projekt nr 10) w sprawie zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w mieszkaniach chronionych.
  11. Podjęcie uchwały (projekt nr 11) w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia umowy najmu na część pawilonu handlowego w udziale 53/100 położonego przy ul. Piastowskiej 24 w Międzyrzeczu, na okres do 10 lat.
  12. Zamknięcie obrad.
 
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Maria Kijak

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sabina Miernik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-01-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Przewodnicząca Rady Miejskiej
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-01-19 21:54:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marcin Rzepa
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-01-19 21:54:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marcin Rzepa
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-01-19 21:54:59
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
896 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony