ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o organizacji XXXI sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu, która odbędzie się 28 lutego 2017 r. o godz. 11:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Informacja ogłoszona dnia 2017-02-17 21:09:37 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej
 
            Na podstawie art. 11 b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że
28 lutego 2017 r. o godz. 1100
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się XXXI sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
 
Porządek obrad:
1.Sprawy regulaminowe:
a)otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
b)porządek obrad.
2.Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach prowadzonych przez gminę Międzyrzecz za rok 2016.
3.Podjęcie uchwały (projekt nr 1) w sprawie przyznania w roku 2017 dotacji na prace konserwatorskie i restauratorskie przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków.
4.Podjęcie uchwały (projekt nr 2) w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Międzyrzeckiego.
5.Podjęcie uchwały (projekt nr 3) w sprawie udzielenia pomocy rzeczowej dla Samorządu Województwa.
6.Podjęcie uchwały (projekt nr 4) w sprawie udzielenia pomocy rzeczowej Powiatowi Międzyrzeckiemu.
7.Podjęcie uchwały (projekt nr 5) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów dzierżawy nieruchomości gruntowej na okres do 3 lat.
8.Podjęcie uchwały (projekt nr 6) w sprawie określenia wysokości stawek za usunięcie drzew i krzewów z nieruchomości położonych na terenie gminy Międzyrzecz.
9.Podjęcie uchwały (projekt nr 7) w sprawie przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta i gminy Międzyrzecz na rok 2017.
10.Podjęcie uchwały (projekt nr 8) w sprawie zarządzenia konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Międzyrzecz.
11.Podjęcie uchwały (projekt nr 9) w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2017.
12.Podjęcie uchwały (projekt nr 10) w sprawie rozpatrzenia skargi na Burmistrza Międzyrzecza.
13.Sprawozdania Komisji Rady z działalności w 2016 roku.
14.Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
15.Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
16.Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.
17.Wolne wnioski i informacje.
18.Zamknięcie obrad sesji.
 
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Maria Kijak

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sabina Miernik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-02-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Przewodnicząca Rady Miejskiej
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-02-17 21:09:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-02-17 21:09:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-02-17 21:09:37
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1258 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony