ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o XXXI sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu, która odbyła się w dniu 28 lutego 2017 r. o godz. 11.00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Informacja ogłoszona dnia 2017-03-03 12:37:19 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o XXXI sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu,
która odbyła się 28 lutego 2017 r. o godz. 1100
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
 
Porządek obrad:
1.Sprawy regulaminowe:
a)otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
b)porządek obrad.
2.Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach prowadzonych przez gminę Międzyrzecz za rok 2016.
3.Podjęcie uchwały nr XXXI/308/17 w sprawie przyznania w roku 2017 dotacji na prace konserwatorskie i restauratorskie przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków.
4.Podjęcie uchwały nr XXXI/309/17 w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Międzyrzeckiego.
5.Podjęcie uchwały nr XXXI/310/17 w sprawie udzielenia pomocy rzeczowej dla Samorządu Województwa.
6.Podjęcie uchwały nr XXXI/311/17 w sprawie udzielenia pomocy rzeczowej Powiatowi Międzyrzeckiemu.
7.Podjęcie uchwały nr XXXI/312/17 w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów dzierżawy nieruchomości gruntowej na okres do 3 lat.
8.Podjęcie uchwały nr XXXI/313/17 w sprawie określenia wysokości stawek za usunięcie drzew i krzewów z nieruchomości położonych na terenie gminy Międzyrzecz.
9.Podjęcie uchwały nr XXXI/314/17 w sprawie przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta i gminy Międzyrzecz na rok 2017.
10.Podjęcie uchwały nr XXXI/315/17 w sprawie zarządzenia konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Międzyrzecz.
11.Podjęcie uchwały nr XXXI/316/17 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2017.
12.Podjęcie uchwały nr XXXI/317/17 w sprawie rozpatrzenia skargi na Burmistrza Międzyrzecza.
13.Sprawozdania Komisji Rady z działalności w 2016 roku.
14.Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
15.Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
16.Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.
17.Wolne wnioski i informacje.
18.Zamknięcie obrad sesji.
 
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Maria Kijak

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sabina Miernik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-03-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Przewodnicząca Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-03-03 11:30:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-03-03 12:37:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-03-03 12:37:19
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1155 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony