Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Informacja o organizacji XXXV sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu, która odbędzie się 23 maja 2017 r. o godz. 11:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
Informacja ogłoszona dnia 2017-05-12 18:25:38 przez Marcin Rzepa
Akapit nr 1 - brak tytułu
Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej
Na podstawie art. 11 b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że
23 maja 2017 r. o godz. 11.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się XXXV sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się XXXV sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
Porządek obrad:
1.Sprawy regulaminowe:
a)otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
b)porządek obrad.
2.Sprawozdanie za 2016 rok z działalności gminnych jednostek: Ośrodka Pomocy Społecznej, Środowiskowego Domu Samopomocy, Gminnego Zespołu Oświaty, Międzyrzeckiego Ośrodka Sportu i Wypoczynku, Międzyrzeckiego Ośrodka Kultury, MRU Muzeum Fortyfikacji i Nietoperzy w Pniewie, Zakładu Gospodarki Lokalowej.
3.Ocena zasobów pomocy społecznej dla Gminy Międzyrzecz.
4.Podjęcie uchwały (projekt nr 1) w sprawie wskazania miejsca realizacji obowiązku szkolnego w latach szkolnych 2017/2018 – 2021/2022 uczniom oddziałów klas III i w latach szkolnych 2017/2018 – 2018/2019 uczniom oddziałów klas VI szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Międzyrzecz.
5.Podjęcie uchwały (projekt nr 2) w sprawie trybu prac nad projektem uchwały budżetowej.
6.Podjęcie uchwały (projekt nr 3) w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2017.
7.Podjęcie uchwały (projekt nr 4) w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych.
8.Podjęcie uchwały (projekt nr 5) o zmianie uchwały w sprawie przyjęcia Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Międzyrzecz.
9.Podjęcie uchwały (projekt nr 6) w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie części nieruchomości na okres do 10 lat oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia tej umowy.
10.Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej z kontroli działalności Międzyrzeckiego Ośrodka Sportu i Wypoczynku w latach 2016 – 2017.
11.Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
12.Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
13.Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.
14.Wolne wnioski i informacje.
15.Zamknięcie obrad sesji.
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Maria Kijak
w Międzyrzeczu
Maria Kijak
Pobierz dane XML Informacja o organizacji XXXV sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu, która odbędzie się 23 maja 2017 r. o godz. 11:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu Drukuj informację Informacja o organizacji XXXV sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu, która odbędzie się 23 maja 2017 r. o godz. 11:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Sabina Miernik |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-05-11 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Przewodnicząca Rady Miejskiej |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-05-12 18:11:18 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-05-12 18:25:38 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-05-12 18:26:20 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1253 raz(y) |