ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o XVIII sesji Rady Miejskiej, która odbyła się, 27 marca 2012 r., o godz. 11.00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-17 11:49:31 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

Akapit nr - brak tytułu

Porządek obrad:
  1. Sprawy regulaminowe:
  1. otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
  2. przyjęcie porządku obrad.
  1. Przyjęcie protokołu z XVII sesji Rady Miejskiej.
  2. Interpelacje i zapytania.
  3. Informacja Komendanta Komendy Powiatowej Policji o działalności Policji w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa publicznego na terenie Gminy Międzyrzecz.
  4. Informacja Komendanta Powiatowej Straży Pożarnej o stanie bezpieczeństwa p. poż. i działaniach Straży Pożarnej na terenie Gminy Międzyrzecz.
  5. Działalność OSP w Gminie Międzyrzecz.
  6.  Uchwała Nr XVIII/129/12 w sprawie przyjęcia programu gospodarczego pod nazwą: Strategia Rozwoju Społeczno – Gospodarczego Gminy Międzyrzecz na lata 2011-2020.
  7.  Uchwała Nr XVIII/130/12 w sprawie skargi na Burmistrza Międzyrzecza.
  8.  Uchwała Nr XVIII/131/12 w sprawie przyznania w roku 2012 dotacji na prace konserwatorskie i restauratorskie przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków.
  9.  Uchwała Nr XVIII/132/12 w sprawie wykazu kąpielisk zorganizowanych na terenie Gminy Międzyrzecz na rok 2012.
  10.  Uchwała Nr XVIII/133/12 uchylającej uchwałę w sprawie zgody na udzielenie bonifikaty od ceny za zamieniane nieruchomości.
  11. Podjęcie uchwały XVIII/134/12 w sprawie niewyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy środków stanowiących fundusz sołecki.
  12.  Uchwała Nr XVIII/135/12 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2012.
  13.  Uchwała Nr XVIII/136/12 w sprawie przyjęcia Programu profilaktyki zakażeń wirusem brodawczaka ludzkiego w Gminie Międzyrzecz na lata 2012-2016.
  14.  Uchwała Nr XVIII/137/12 w sprawie przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta i gminy Międzyrzecz.
  15. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
  16. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
  17. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
  18. Zamknięcie obrad sesji.
                                                                       Przewodniczący Rady Miejskiej
                                                                                   w Międzyrzeczu
                                                                                 (-) Maciej Rębacz
 
« powrót do poprzedniej strony