ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o XLI sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu, która odbyła się 24 października 2017 r. o godz. 11.00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Informacja ogłoszona dnia 2017-10-27 23:25:25 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o XLI sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu,
która odbyła się 24 października 2017 r. o godz. 1100
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
 
Porządek obrad:
1.Sprawy regulaminowe:
a)otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
b)porządek obrad.
2.Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych (radnych, burmistrza oraz osób, o których mowa w art. 24h ust. 1 ustawy o samorządzie gminnym).
3.Informacja o przebiegu wykonania budżetu Gminy Międzyrzecz i o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej za I półrocze 2017 roku.
4.Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2016/2017.
5.Podjęcie uchwały nr XLI/397/17 w sprawie przyjęcia Programu Współpracy Gminy Międzyrzecz z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2018.
6.Podjęcie uchwały nr XLI/398/17 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2017.
7.Podjęcie uchwały nr XLI/399/17 zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2017 – 2031.
8.Podjęcie uchwały nr XLI/400/17 o zmianie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2017 rok.
9a. Podjęcie uchwały nr XLI/401/17 w sprawie uchylenia uchwały Rady Miejskiej we Międzyrzeczu.
9b. Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej z kontroli działalności Zakładu Gospodarki Lokalowej w Międzyrzeczu w latach 2016-2017.
9.Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
10.Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
11.Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.
12.Wolne wnioski i informacje.
13.Zamknięcie obrad sesji.
 
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Maria Kijak

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sabina Miernik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-10-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Przewodnicząca Rady Miejskiej
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-10-27 23:25:13
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-10-27 23:25:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-10-27 23:25:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
854 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony