Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
INFORMACJA O ORGANIZACJI SESJI RADY MIEJSKIEJ
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-17 12:09:46 przez Zasilenie Danymi
Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd
Na podstawie art. 11b ust.. 1 i 2 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że
28 grudnia 2011 r., o godz. 11.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się XV sesja Rady Miejskiej
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się XV sesja Rady Miejskiej
Porządek obrad:
-
Sprawy regulaminowe:
a) otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
b) ustalenie porządku obrad - Przyjęcie protokołu z XIV sesji Rady Miejskiej.
- Interpelacje i zapytania.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 3) w sprawie przyjęcia programu gospodarczego pod nazwą: „Strategia Rozwoju społeczno – Gospodarczego Gminy Międzyrzecz na lata 2011-2020.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 6) w sprawie ustalenia niezrealizowanych kwot wydatków budżetu Gminy Międzyrzecz na rok 2011, które nie wygasają z upływem roku budżetowego.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 7) w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2011.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 1) w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2012 -2032.
-
Podjęcie uchwały (projekt nr 2) w sprawie uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2012.
- odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej,
- przedstawienie opinii Komisji Przestrzegania Prawa i Gospodarki Finansowej,
- przedstawienie stanowiska Burmistrza w sprawie uwag zawartych w opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej oraz opinii Komisji Przestrzegania Prawa Gospodarki Finansowej,,
- dyskusja nad wniesionym projektem i ewentualne zgłoszonymi poprawkami
- głosowanie nad projektem uchwały budżetowej.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 4) zmieniający uchwałę w sprawie utworzenia muzeum fortyfikacji i nietoperzy w Pniewie.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 5) w sprawie powołania Rady Muzeum Fortyfikacji i Nietoperzy w Pniewie.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 8) w sprawie określenia warunków i trybu finansowania rozwoju sportu przez Gminę Międzyrzecz.
-
Podjęcie uchwały (projekt nr 9) zmieniający uchwałę w sprawie przyjęcia Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta i Terenów wiejskich Gminy Międzyrzecz na lata
2008 – 2013. - Podjęcie uchwały (projekt nr 10) w sprawie odstąpienia od sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu górniczego.
- Podjęcie uchwały (projekt nr 11) w sprawie uchwalenia planu pracy Rady Miejskiej w Międzyrzeczu i zatwierdzenia planów jej komisji.
- Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
- Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
- Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
- Zamknięcie obrad sesji.
Przewodniczący Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
(-) Maciej Rębacz
Pobierz dane XML INFORMACJA O ORGANIZACJI SESJI RADY MIEJSKIEJ Drukuj informację INFORMACJA O ORGANIZACJI SESJI RADY MIEJSKIEJ
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Marcin Rzepa |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-04-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marcin Rzepa |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-04-17 12:08:43 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-04-17 12:09:46 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-04-17 12:09:46 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2074 raz(y) |