ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o XLIV sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu, która odbyła się 28 grudnia 2017 r. o godz. 11.00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Informacja ogłoszona dnia 2018-01-02 19:20:19 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o XLIV sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu,
która odbyła się 28 grudnia 2017 r. o godz. 1100
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
 
Porządek obrad:
1.   Sprawy regulaminowe:
     a) otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
     b) porządek obrad.
2.   Podjęcie uchwały nr XLIV/415/17 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2017.
3.   Podjęcie uchwały nr XLIV/416/17 zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2017 – 2031.
4.   Podjęcie uchwały nr XLIV/417/17 w sprawie ustalenia niezrealizowanych kwot wydatków budżetu Gminy Międzyrzecz na rok 2017, które nie wygasają z upływem roku budżetowego.
5.   Podjęcie uchwały nr XLIV/418/17 w sprawie stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
6.   Podjęcie uchwały nr XLIV/419/17 w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2018-2031.
7.   Podjęcie uchwały nr XLIV/420/17 w sprawie uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2018.
     a) odczytanie projektu uchwały budżetowej,
     b) odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej,
     c) przedstawienie opinii Komisji Gospodarki Finansowej,
     d) przedstawienie stanowiska Burmistrza w sprawie uwag zawartych w opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej oraz opinii Komisji Gospodarki Finansowej,
     e) dyskusja nad projektem uchwały budżetowej i ewentualnie zgłoszonymi autopoprawkami,
      f) głosowanie wniesionych propozycji poprawek,
     g) głosowanie projektu uchwały budżetowej.
8.   Podjęcie uchwały nr XLIV/421/17 w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy użyczenia nieruchomości gruntowej na okres do 3 lat.
9.   Podjęcie uchwały nr XLIV/422/17 w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na okres do 5 lat.
10. Podjęcie uchwały nr XLIV/423/17 w sprawie zatwierdzenia planów pracy stałych komisji Rady.
11. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
12. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
13. Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.
14. Wolne wnioski i informacje.
15. Zamknięcie obrad sesji.
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Maria Kijak

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sabina Miernik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-12-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Przewodnicząca Rady Miejskiej
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-01-02 19:20:09
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-01-02 19:20:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-01-02 19:20:19
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1146 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony