ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej

Informacja ogłoszona dnia 2012-04-17 12:15:20 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

Na podstawie art. 11b ust. 1 i 2 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, art. 18 ust. 1 ustawy o dostępnie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r.
Informuję, że
28 lutego 2012 r., o godz. 11.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się XVII sesja Rady Miejskiej,
 
 
Porządek obrad:
  1. Sprawy regulaminowe:
  1. otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
  2. przyjęcie porządku obrad.
  1. Przyjęcie protokołu z XVI sesji Rady Miejskiej.
  2. Interpelacje i zapytania.
  3. Informacja dyrektora PUP dot. poziomu bezrobocia za 2011 rok w Gminie Międzyrzecz (dane%, porównania, informacja o szkoleniach).
  4. Polityka Gminy w zakresie zmniejszenia bezrobocia i wspierania przedsiębiorczości.
  5. Podjęcie uchwały (projekt nr 1) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie w drodze bezprzetargowej umowy użyczenia nieruchomości gruntowej na okres 10 lat.
  6. Podjęcie uchwały (projekt nr 2) o zmianie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2012 rok.
  7. Podjęcie uchwały (projekt nr 3) w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2012.
  8. Podjęcie uchwały (projekt nr 4) w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu.
  9. Podjęcie uchwały (projekt nr 5) w sprawie wniosku o zniesienie urzędowych nazw miejscowości.
  10. Podjęcie uchwały (projekt nr 6) zmieniającej uchwałę uchylającą w sprawie warunków udzielania oraz wysokości stawek procentowych bonifikat przy sprzedaży lokali mieszkalnych i budynków jednorodzinnych zbywanych najemcom korzystającym z pierwszeństwa w ich nabyciu, a także procentowej stawki od pierwszej opłaty z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej.
  11. Podjęcie uchwały (projekt nr 7) w sprawie skargi na Burmistrza Międzyrzecza.
  12. Podjęcie uchwały (projekt nr 8) w sprawie skargi na Burmistrza Międzyrzecza.
  13. Podjęcie uchwały (projekt nr 9) w sprawie wniosku grupy mieszkańców o zwiększenie bonifikaty od ceny sprzedawanych lokali komunalnych w budynkach przejętych od Skarbu Państwa – Starosty Międzyrzeckiego.
  14. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
  15. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
  16. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
  17. Zamknięcie obrad sesji.
 
                                                                     Przewodniczący Rady Miejskiej
                                                                                 w Międzyrzeczu
                                                                               (-) Maciej Rębacz

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marcin Rzepa
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-04-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marcin Rzepa
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-04-17 12:14:07
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Zasilenie Danymi
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-04-17 12:15:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Zasilenie Danymi
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-04-17 12:15:20
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1642 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony