Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Informacja o LII sesji Rady Miejskiej, która odbyła się w dniu 20 czerwca 2018 r. o godz. 11:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
Informacja ogłoszona dnia 2018-06-25 19:34:35 przez Marcin Rzepa
Akapit nr 1 - brak tytułu
Informacja po organizacji sesji Rady Miejskiej
Na podstawie art. 11b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że
20 czerwca 2018 r. o godz. 11.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbyła się LII sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbyła się LII sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
Porządek obrad:
- Sprawy regulaminowe:
- otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
- porządek obrad.
- Wręczenie wyróżnienia „Zasłużony dla Gminy Międzyrzecz”.
- Informacja o umorzeniach, odroczeniach i zwolnieniach podatkowych w Gminie Międzyrzecz w 2017 roku.
- Rozpatrywanie i zatwierdzanie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Międzyrzecz za 2017 rok – procedura absolutoryjna:
- przedstawienie sprawozdania finansowego i sprawozdania z wykonania budżetu,
- przedstawienie uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w Zielonej Górze w sprawie opinii o przedłożonym przez Burmistrza Międzyrzecza sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2017 rok,
- przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej,
- przedstawienie uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w Zielonej Górze w sprawie wydania opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Międzyrzeczu dotyczącym udzielenia absolutorium Burmistrzowi z tytułu wykonania budżetu za 2017 rok,
- dyskusja,
- podjęcie uchwały nr LII/471/18 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Międzyrzecz za rok 2017,
- podjęcie uchwały nr LII/472/18 w sprawie absolutorium dla Burmistrza Międzyrzecza.
- Podjęcie uchwały nr LII/ 473/18 w sprawie oceny aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenie gminy Międzyrzecz.
- Podjęcie uchwały nr LII/474/18 w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na okres do 5 lat.
- Podjęcie uchwały nr LII/475/18 w sprawie ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie gminy Międzyrzecz.
- Podjęcie uchwały nr LII/476/18 w sprawie ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie gminy Międzyrzecz dla poszczególnych jednostek pomocniczych gminy.
- Podjęcie uchwały nr LII/477/18 w sprawie zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych na terenie gminy Międzyrzecz..
- Podjęcie uchwały nr LII/478/18 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2018.
- Podjęcie uchwały nr LII/479/18 zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2018 - 2031.
- Podjęcie uchwały nr LII/480/18 w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Międzyrzeckiego.
- Podjęcie uchwały nr LII/481/18 w sprawie regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków.
13 a) Podjęcie uchwały nr LII/482/18 w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia mandatu radnego.13 b) Podjęcie uchwały nr LII/483/18 w sprawie uzupełnienia składu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Międzyrzeczu.
- Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
- Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
- Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.
- Wolne wnioski i informacje.
- Zamknięcie obrad sesji.
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Maria Kijak
w Międzyrzeczu
Maria Kijak
Pobierz dane XML Informacja o LII sesji Rady Miejskiej, która odbyła się w dniu 20 czerwca 2018 r. o godz. 11:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu Drukuj informację Informacja o LII sesji Rady Miejskiej, która odbyła się w dniu 20 czerwca 2018 r. o godz. 11:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Elżbieta Błaszczak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-06-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Przewodnicząca Rady Miejskiej w Międzyrzeczu |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-06-25 19:34:30 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-06-25 19:34:35 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-06-25 19:34:35 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1085 raz(y) |