Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Informacja o organizacji XIII sesji Rady Miejskiej, która odbędzie się w dniu 23 lipca 2019 r. o godz. 9:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
Informacja ogłoszona dnia 2019-07-15 15:17:57 przez Monika Wydrych
Akapit nr 1 - brak tytułu
Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej
Na podstawie art. 11b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że
23 lipca 2019 r. o godz. 9.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się XIII sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2. Porządek obrad.
3. Informacja Prezesa Szpitala Międzyrzeckiego Sp. z o. o. o funkcjonowaniu placówki.
4. Podjęcie uchwały w sprawie wskazania wstępnej lokalizacji przystanku komunikacyjnego na terenie Gminy Międzyrzecz przy drodze powiatowej nr 1347F w miejscowości Kuźnik (projekt nr 1).
5. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na bezprzetargowe zbycie nieruchomości stanowiącej własność Gminy Międzyrzecz na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej (projekt nr 2).
6. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie przyjęcia Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Międzyrzecz (projekt nr 3).
7. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości położonej przy ul. Konstytucji 3 Maja 24 (projekt nr 4).
8. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez gminę Międzyrzecz oraz określenia granic obwodów tych szkół (projekt nr 5).
9. Podjęcie uchwały w sprawie wskazania miejsca realizacji obowiązku szkolnego uczniom niektórych oddziałów Szkół Podstawowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Międzyrzecz (projekt nr 6).
10.Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2019 (projekt nr 7).
11.Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Międzyrzeckiego (projekt nr 8) .
12.Podjęcie uchwały w sprawie zasięgnięcia od Komendanta Wojewódzkiego Policji w Gorzowie Wlkp. informacji o kandydacie na ławnika do Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp. zgłoszonego na kadencję 2020 - 2023 (projekt nr 9).
13.Apel do Rady Ministrów w sprawie zmiany stawki opłaty za odpady komunalne na 2020 r. i zaprzestania jej podnoszenia w latach następnych.
14.Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
15.Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
16.Interpelacje i zapytania na piśmie.
17.Wnioski dotyczące organizacji pracy Rady i informacje.
18.Zamknięcie obrad sesji.
2. Porządek obrad.
3. Informacja Prezesa Szpitala Międzyrzeckiego Sp. z o. o. o funkcjonowaniu placówki.
4. Podjęcie uchwały w sprawie wskazania wstępnej lokalizacji przystanku komunikacyjnego na terenie Gminy Międzyrzecz przy drodze powiatowej nr 1347F w miejscowości Kuźnik (projekt nr 1).
5. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na bezprzetargowe zbycie nieruchomości stanowiącej własność Gminy Międzyrzecz na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej (projekt nr 2).
6. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie przyjęcia Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Międzyrzecz (projekt nr 3).
7. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości położonej przy ul. Konstytucji 3 Maja 24 (projekt nr 4).
8. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez gminę Międzyrzecz oraz określenia granic obwodów tych szkół (projekt nr 5).
9. Podjęcie uchwały w sprawie wskazania miejsca realizacji obowiązku szkolnego uczniom niektórych oddziałów Szkół Podstawowych, dla których organem prowadzącym jest gmina Międzyrzecz (projekt nr 6).
10.Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2019 (projekt nr 7).
11.Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Międzyrzeckiego (projekt nr 8) .
12.Podjęcie uchwały w sprawie zasięgnięcia od Komendanta Wojewódzkiego Policji w Gorzowie Wlkp. informacji o kandydacie na ławnika do Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp. zgłoszonego na kadencję 2020 - 2023 (projekt nr 9).
13.Apel do Rady Ministrów w sprawie zmiany stawki opłaty za odpady komunalne na 2020 r. i zaprzestania jej podnoszenia w latach następnych.
14.Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
15.Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
16.Interpelacje i zapytania na piśmie.
17.Wnioski dotyczące organizacji pracy Rady i informacje.
18.Zamknięcie obrad sesji.
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
w Międzyrzeczu
Katarzyna Budych
Pobierz dane XML Informacja o organizacji XIII sesji Rady Miejskiej, która odbędzie się w dniu 23 lipca 2019 r. o godz. 9:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu Drukuj informację Informacja o organizacji XIII sesji Rady Miejskiej, która odbędzie się w dniu 23 lipca 2019 r. o godz. 9:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-07-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Przewodnicząca Rady Miejskiej w Międzyrzeczu |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-07-15 15:17:52 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-07-15 15:17:57 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-07-15 15:17:57 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 914 raz(y) |