ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o XVII sesji Rady Miejskiej, która odbyła się w dniu 26 listopada 2019 r. o godz. 9:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Informacja ogłoszona dnia 2019-11-28 22:12:06 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o XVII sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu,
która odbyła się 26 listopada 2019 r. o godz. 9.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
 
Porządek obrad:
  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  2. Porządek obrad.
  3. Podjęcie uchwały nr XVII/133/19 w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2020.
  4. Podjęcie uchwały nr XVII/134/19 w sprawie wyrażenia zgody na obciążenie nieruchomości gminnej położonej w obrębie 0001 Międzyrzecz odpłatną służebnością gruntową.
  5. Podjęcie uchwały nr XVII/135/19 w sprawie wyrażenia zgody na przeznaczenie nieruchomości do zbycia.
  6. Podjęcie uchwały nr XVII/136/19 w sprawie rozpatrzenia skargi na Burmistrza Międzyrzecza.
  7. Podjęcie uchwały nr XVII/137/19 w sprawie powołania komisji doraźnej -zespołu do zaopiniowania kandydatów na ławników.
  8. Podjęcie uchwały nr XVII/138/19 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2019.
  9. Podjęcie uchwały nr XVII/139/19 zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2019 – 2031.
  10. Podjęcie uchwały nr XVII/140/19 zmieniającej uchwałę w sprawie powołania komisji doraźnej -zespołu do zaopiniowania kandydatów na ławników.
  11. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
  12. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
  13. Interpelacje i zapytania na piśmie.
  14. Wnioski dotyczące organizacji pracy Rady i informacje.
  15. Zamknięcie obrad sesji.
 
Wiceprzewodniczący Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Andrzej Chmielewski

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-11-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Andrzej Chmielewski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-11-28 22:11:51
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marcin Rzepa
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-11-28 22:12:06
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marcin Rzepa
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-11-28 22:12:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
207 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony