ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o XVIII sesji Rady Miejskiej, która odbyła się w dniu 17 grudnia 2019 r. o godz. 9:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Informacja ogłoszona dnia 2019-12-20 23:25:47 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o XVIII sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu,
która odbyła się 17 grudnia 2019 r. o godz. 9.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
 
Porządek obrad:
  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  2. Porządek obrad.
  3. Podjęcie uchwały nr XVIII/141/19 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2019.
  4. Podjęcie uchwały nr XVIII/142/19 w sprawie ustalenia niezrealizowanych kwot wydatków budżetu Gminy Międzyrzecz na rok 2019, które nie wygasają z upływem roku budżetowego.
  5. Podjęcie uchwały nr XVIII/143/19  w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2020-2030.
  6. Odczytanie projektu uchwały budżetowej.
  7. Odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej.
  8. Przedstawienie opinii Komisji Gospodarki Finansowej.
  9. Przedstawienie stanowiska Burmistrza w sprawie uwag zawartych w opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej oraz opinii Komisji Gospodarki Finansowej i przedstawienie ewentualnych autopoprawek Burmistrza do projektu uchwały.
  10. Dyskusja nad projektem uchwały budżetowej i ewentualnie zgłoszonymi autopoprawkami.
  11. Głosowanie wniesionych propozycji poprawek.
  12. Podjęcie uchwały nr XVIII/144/19 w sprawie uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2020.
  13. Podjęcie uchwały nr XVIII/145/19  w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Wspierania Rodziny na lata 2020-2022.
  14. Podjęcie uchwały nr XVIII/146/19  w sprawie przystąpienia Gminy Międzyrzecz do realizacji Programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” – edycja 2019-2020 realizowanego ze środków Solidarnościowego Funduszu Wsparcia Osób Niepełnosprawnych.
  15. Podjęcie uchwały nr XVIII/147/19 w sprawie wyrażenia zgody na obciążenie nieruchomości gminnej położonej w obrębie 0001 Międzyrzecz odpłatną służebnością gruntową.
  16. Podjęcie uchwały nr XVIII/148/19 w sprawie zatwierdzenia planów pracy stałych komisji Rady.
  17. Podjęcie uchwały nr XVIII/149/19  w sprawie zasięgnięcia od Komendanta Wojewódzkiego Policji w Gorzowie Wlkp. informacji o kandydatach na ławników.
  18. Podjęcie uchwały nr XVIII/150/19 w sprawie ustalenia średniej ceny 1 litra paliwa w gminie Międzyrzecz na rok szkolny 2019/2020.
  19. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
  20. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
  21. Interpelacje i zapytania na piśmie.
  22. Wnioski dotyczące organizacji pracy Rady i informacje.
  23. Zamknięcie obrad sesji.
 
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Katarzyna Budych

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-12-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Przewodnicząca Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-12-20 23:22:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marcin Rzepa
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-12-20 23:25:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marcin Rzepa
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-12-20 23:25:47
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
172 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony