ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o XIX sesji Rady Miejskiej, która odbyła się w dniu 21 stycznia 2020 r. o godz. 9:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Informacja ogłoszona dnia 2020-01-23 22:05:47 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o XIX sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu,
która odbyła się 21 stycznia 2020 r. o godz. 9.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
 
Porządek obrad:
  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  2. Porządek obrad.
  3. Podjęcie uchwały nr XIX/151/20 w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na okres do 3 lat (projekt nr 1).
  4. Podjęcie uchwały nr XIX/152/20 w sprawie diet i zwrotów kosztów podróży służbowych dla sołtysów.
  5. Podjęcie uchwały nr XIX/153/20 o zmianie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty osobom fizycznym będącym właścicielami budynków jednorodzinnych lub lokali mieszkalnych lub spółdzielniom mieszkaniowym od opłaty rocznej oraz jednorazowej za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności gruntów stanowiących własność Gminy Międzyrzecz.
  6. Podjęcie uchwały nr XIX/154/20 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2020.
  7. Podjęcie uchwały nr XIX/155/20 w sprawie przekazania petycji.
  8. Podjęcie uchwały nr XIX/156/20 zmieniającej uchwałę w sprawie utworzenia muzeum fortyfikacji i nietoperzy w Pniewie.
  9. Przedstawienie opinii Zespołu opiniującego kandydatów na ławników.
  10. Wybór i ukonstytuowanie się Komisji Skrutacyjnej.
  11. Przedstawienie regulaminu głosowania i jego przyjęcie.
  12. Głosowanie na ławników.
  13. Przedstawienie protokołu Komisji Skrutacyjnej.
  14. Podjęcie uchwały nr XIX/157/20 w sprawie wyborów uzupełniających ławników na kadencję w latach 2020-2023.
  15. Sprawozdania z działalności Komisji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu w 2019 roku.
  16. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
  17. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
  18. Interpelacje i zapytania na piśmie.
  19. Wnioski dotyczące organizacji pracy Rady i informacje.
  20. Zamknięcie obrad sesji.
 
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Katarzyna Budych

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-01-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Przewodnicząca Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-01-23 22:04:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marcin Rzepa
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-01-23 22:05:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marcin Rzepa
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-01-23 23:05:47
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
121 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony