ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o XXV sesji Rady Miejskiej, która odbyła się w dniu 15 września 2020 r. o godz. 9:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu.

Informacja ogłoszona dnia 2020-09-21 00:02:53 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o XXV sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu,
która odbyła się 15 września 2020 r. o godz. 9.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
Porządek obrad:
  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  2. Porządek obrad.
  3. Informacja o przebiegu wykonania budżetu Gminy Międzyrzecz, o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej oraz o przebiegu wykonania planu finansowego samorządowych instytucji kultury za I półrocze 2020 roku.
  4. Wybory uzupełniające ławników na kadencję 2020–2023 - przedstawienie opinii Zespołu opiniującego kandydatów na ławników.
  5. Wybór i ukonstytuowanie się Komisji Skrutacyjnej.
  6. Przedstawienie regulaminu głosowania i jego przyjęcie.
  7. Głosowanie na ławników.
  8. Przedstawienie protokołu Komisji Skrutacyjnej.
  9. Podjęcie uchwały nr XXV/207/20 w sprawie wyborów uzupełniających ławników na kadencję w latach 2020-2023.
  10. Podjęcie uchwały nr XXV/208/20 w sprawie nadania wyróżnienia „Zasłużony dla Gminy Międzyrzecz”.
  11. Podjęcie uchwały nr XXV/209/20 w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości gminnej.
  12. Podjęcie uchwały nr XXV/210/20 w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości gminnej.
  13. Podjęcie uchwały nr XXV/211/20 w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości gminnej.
  14. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przejęcie od Skarbu Państwa nieruchomości położonych w obrębie 0004 Święty Wojciech w m. Jagielnik (projekt nr 6) – uchwała nie została podjęta.
  15. Podjęcie uchwały nr XXV/212/20 w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na okres 3 lat.
  16. Podjęcie uchwały nr XXV/213/20 w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na okres 3 lat.
  17. Podjęcie uchwały nr XXV/214/20 w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na okres 3 lat.
  18. Podjęcie uchwały nr XXV/215/20 w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na okres 3 lat.
  19. Podjęcie uchwały nr XXV/216/20 w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na okres 3 lat.
  20. Podjęcie uchwały nr XXV/217/20 w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na okres 3 lat.
  21. Podjęcie uchwały nr XXV/218/20 w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na okres 3 lat.
  22. Podjęcie uchwały nr XXV/219/20 w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na okres 5 lat.
  23. Podjęcie uchwały nr XXV/220/20 w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na okres 5 lat.
  24. Podjęcie uchwały nr XXV/221/20 w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na okres o 10 lat.
  25. Podjęcie uchwały nr XXV/222/20 w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie odpłatnej służebności przesyłu na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Międzyrzecz.
  26. Podjęcie uchwały nr XXV/223/20 w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie odpłatnej służebności przesyłu na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Międzyrzecz.
  27. Podjęcie uchwały nr XXV/224/20 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2020.
  28. Podjęcie uchwały nr XXV/225/20 zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2020 – 2030.
  29. Podjęcie uchwały nr XXV/226/20 w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Międzyrzeckiemu.
  30. Podjęcie uchwały nr XXV/227/20 w sprawie ustalenia średniej ceny 1 litra paliwa w gminie Międzyrzecz na rok szkolny 2020-2021.
  31. Podjęcie uchwały nr XXV/228/20 w sprawie wyrażenia zgody na przeznaczenie nieruchomości do zbycia.
  32. Podjęcie uchwały nr XXV/229/20 zmieniającej uchwałę w sprawie przystąpienia Gminy Międzyrzecz do Stowarzyszenia :Wielkopolski Ośrodek Kształcenia i Studiów Samorządowych” w Poznaniu.
  33. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
  34. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
  35. Interpelacje i zapytania na piśmie.
  36. Wnioski dotyczące organizacji pracy Rady i informacje.
  37. Zamknięcie obrad sesji.
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu

Katarzyna Budych

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-09-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Przewodnicząca Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-09-21 00:02:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marcin Rzepa
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-09-21 00:02:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marcin Rzepa
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-09-21 00:02:53
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
403 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony