ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o XLVI sesji Rady Miejskiej, która odbyła się w dniu 16 grudnia 2021 r. o godz. 9:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Informacja ogłoszona dnia 2021-12-22 23:27:58 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o XLVI sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu,
która odbyła się 16 grudnia 2021 r. o godz. 9.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
 
Porządek obrad:
  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  2. Porządek obrad.
  3. Podjęcie uchwały nr XLVI/453/21 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2021.
  4. Podjęcie uchwały nr XLVI/454/21 w sprawie ustalenia niezrealizowanych kwot wydatków budżetu Gminy Międzyrzecz na rok 2021, które nie wygasają z upływem roku budżetowego.
  5. Podjęcie uchwały nr XLVI/455/21 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2021.
  6. Podjęcie uchwały nr XLVI/456/21 w sprawie zatwierdzenia planów pracy stałych komisji Rady.
  7. Podjęcie uchwały nr XLVI/457/21 w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2022-2033.
  8. Odczytanie projektu uchwały budżetowej.
  9. Odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej.
  10. Przedstawienie opinii Komisji Gospodarki Finansowej.
  11. Przedstawienie stanowiska Burmistrza w sprawie uwag zawartych w opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej oraz opinii Komisji Gospodarki Finansowej i przedstawienie ewentualnych autopoprawek Burmistrza do projektu uchwały.
  12. Dyskusja nad projektem uchwały budżetowej i ewentualnie zgłoszonymi autopoprawkami.
  13. Głosowanie wniesionych propozycji poprawek.
  14. Podjęcie nr XLVI/458/21 uchwały w sprawie uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2022.
  15. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
  16. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
  17. Interpelacje i zapytania na piśmie.
  18. Wnioski dotyczące organizacji pracy Rady i informacje.
  19. Zamknięcie obrad sesji.
 
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu

Katarzyna Budych

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-12-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Przewodnicząca Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-12-22 23:27:51
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marcin Rzepa
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-12-22 23:27:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marcin Rzepa
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-12-22 23:27:58
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
363 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony