ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o LV sesji Rady Miejskiej, która odbyła się w dniu 9 sierpnia 2022 r. o godz. 08:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Informacja ogłoszona dnia 2022-08-11 22:17:42 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o LV sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu,
która odbyła się 9 sierpnia 2022 r. o godz. 8.00

w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
 
Porządek obrad:
  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  2. Porządek obrad.
  3. Podjęcie uchwały nr LV/536/22 w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy dzierżawy części nieruchomości na okres do 3 lat oraz na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia tej umowy.
  4. Podjęcie uchwały nr LV/537/22 w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umów dzierżawy części nieruchomości na czas nieokreślony oraz na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia tych umów.
  5. Podjęcie uchwały nr LV/538/22 w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umów najmu części nieruchomości na czas nieokreślony oraz na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia tych umów.
  6. Podjęcie uchwały nr LV/539/22  w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy najmu na czas nieokreślony lokalu użytkowego położonego w Międzyrzeczu przy Rynek 11 oraz na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia tej umowy.
  7. Podjęcie uchwały nr LV/540/22 w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na okres do 3 lat.
  8. Podjęcie uchwały nr LV/541/22 w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na czas nieoznaczony i na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia umowy.
  9. Podjęcie uchwały nr LV/542/22 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2022.
  10.  Podjęcie uchwały nr LV/543/22 w sprawie ustalenia stawek procentowych opłaty adiacenckiej.
  11. Podjęcie uchwały nr LV/544/22 w sprawie przystąpienia do procedury zmiany granic miasta Międzyrzecz oraz przeprowadzenia konsultacji społecznych z mieszkańcami Sołectwa Jagielnik, Sołectwa Kalsko oraz Sołectwa Święty Wojciech.
  12. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
  13. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
  14. Interpelacje i zapytania na piśmie.
  15. Wnioski dotyczące organizacji pracy Rady i informacje.
  16. Zamknięcie obrad sesji.
 
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu

Katarzyna Budych

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-08-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Przewodnicząca Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-08-11 22:17:36
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marcin Rzepa
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-08-11 22:17:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marcin Rzepa
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-08-11 22:17:42
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
267 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony