ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o LXVII sesji Rady Miejskiej, która odbyła się w dniu 30 maja 2023 r. o godz. 8:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Informacja ogłoszona dnia 2023-06-06 14:52:12 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o LXVII sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu,
która odbyła się 30 maja 2023 r. o godz. 8.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
 
Porządek obrad:
  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  2. Porządek obrad.
  3. Sprawozdanie z działalności gminnych jednostek za 2022 rok: Gminnego Zespołu Oświaty, Międzyrzeckiego Ośrodka Sportu i Wypoczynku, Ośrodka Pomocy Społecznej, Środowiskowego Domu Samopomocy, Międzyrzeckiego Ośrodka Kultury, MRU Muzeum Fortyfikacji i Nietoperzy w Pniewie, Zakładu Gospodarki Lokalowej w Międzyrzeczu.
  4. Ocena zasobów pomocy społecznej.
  5. Podjęcie uchwały LXVII/651/23 w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umów najmu części nieruchomości zabudowanych na czas nieokreślony oraz na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia tych umów.
  6. Podjęcie uchwały nr LXVII/652/23  w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umów dzierżawy nieruchomości gruntowych na czas nieokreślony oraz na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia tych umów.
  7. Podjęcie uchwały nr LXVII/653/23  w sprawie gminnego programu wspierania rodziny w gminie Międzyrzecz na lata 2023-2025.
  8. Podjęcie uchwały nr LXVII/654/23 w sprawie nadania imienia Szkole Podstawowej nr 1 z Oddziałami Sportowymi w Międzyrzeczu.
  9. Podjęcie uchwały nr LXVII/655/23 w sprawie nadania imienia Szkole Podstawowej nr 6 w Międzyrzeczu.
  10. Podjęcie uchwały nr LXVII/656/23 w sprawie określenia czasu bezpłatnego nauczania, wychowania i opieki dziecka w przedszkolu, oddziale przedszkolnym w szkole podstawowej oraz innej formie wychowania przedszkolnego, a także opłat za pobyt dziecka w tych placówkach ponad ten czas.
  11. Podjęcie uchwały nr LXVII/657/23 w sprawie zarządzenia poboru opłaty skarbowej w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów i określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso.
  12. Podjęcie uchwały nr LXVII/658/23 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2023.
  13. Podjęcie uchwały nr LXVII/659/23 w sprawie powołania komisji doraźnej- Zespołu do zaopiniowania kandydatów na ławników.
  14. Podjęcie uchwały nr LXVII/660/23 w sprawie nadania wyróżnienia „Zasłużony dla Gminy Międzyrzecz”.
  15. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
  16. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
  17. Interpelacje i zapytania na piśmie.
  18. Wnioski dotyczące organizacji pracy Rady i informacje.
  19. Zamknięcie obrad sesji.
 
 
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu

Katarzyna Budych

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-05-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Przewodnicząca Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-06-06 00:58:36
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marcin Rzepa
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-06-06 14:52:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marcin Rzepa
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-06-06 14:52:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
145 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony