ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o LXIX sesji Rady Miejskiej, która odbędzie się w dniu 25 lipca 2023 r. o godz. 8:00

Informacja ogłoszona dnia 2023-07-16 21:28:30 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej
 
Na podstawie art. 11b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że 25 lipca 2023 r. o godz. 8.00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu odbędzie się LXIX sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
 
Porządek obrad:
  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  2. Porządek obrad.
  3. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wniesienie aportem do Zakładu Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. w Międzyrzeczu prawa własności nieruchomości zabudowanej budynkiem kotłowni, położonej w Międzyrzeczu przy ul. Piastowskiej (projekt nr 1).
  4. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wniesienie aportem do Zakładu Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. w Międzyrzeczu prawa własności nieruchomości zabudowanej budynkiem kotłowni, położonej w Kęszycy Leśnej (projekt nr 2).
  5. Podjęcie uchwały w sprawie przyznania pierwszeństwa w nabyciu na własność zabudowanej garażem działki gruntu na rzecz jej dzierżawcy (projekt nr 3).
  6. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umów dzierżawy nieruchomości gruntowych na czas nieoznaczony i na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia umów (projekt nr 4).
  7. Podjęcie uchwały w sprawie wyznaczenia dodatkowego przedstawiciela gminy do reprezentowania Gminy Międzyrzecz w Celowym Związku Gmin CZG-12 w Długoszynie (projekt nr 5).
  8. Podjęcie uchwały w sprawie Regulaminu korzystania z terenu fontanny miejskiej (projekt nr 6).
  9. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy (projekt nr 7).
  10. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy (projekt nr 8).
  11. Podjęcie uchwały w sprawie trybu i sposobu powoływania oraz odwoływania członków Zespołu Interdyscyplinarnego do spraw przeciwdziałania przemocy domowej (projekt nr 9).
  12. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia dotacji ze środków finansowych pozostających w dyspozycji Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze na zadanie pn. „Utworzenie ekościeżki edukacyjnej przy Szkole Podstawowej nr 3 w Międzyrzeczu” (projekt nr 10).
  13. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2023 (projekt nr 11).
  14. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2023-2056 (projekt nr 12).
  15. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
  16. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
  17. Interpelacje i zapytania na piśmie.
  18. Wnioski dotyczące organizacji pracy Rady i informacje.
  19. Zamknięcie obrad sesji.
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu

Katarzyna Budych

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-07-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Przewodnicząca Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-07-16 21:28:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marcin Rzepa
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-07-16 21:28:30
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marcin Rzepa
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-07-16 21:28:30
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
145 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony