ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o LXX sesji Rady Miejskiej, która odbędzie się w dniu 26 września 2023 r. o godz. 8:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Informacja ogłoszona dnia 2023-09-18 23:42:04 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej
 
Na podstawie art. 11b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że 26 września 2023 r. o godz. 8.00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu odbędzie się LXX sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
 
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2. Porządek obrad.
3. Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyborów uzupełniających członka Rady Sołeckiej 
w Sołectwie Pniewo (projekt nr 1).
4. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przyjęcie nieruchomości przekazywanych nieodpłatnie przez Powiat Międzyrzecki położonych na terenie m. Międzyrzecz (projekt nr 2).
5. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wyrażenia zgody na wniesienie aportem do Międzyrzeckiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Międzyrzeczu prawa własności nieruchomości będącej w użytkowaniu wieczystym tej Spółki (projekt nr 3).
6. Podjęcie uchwały  zmieniającej uchwałę w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne przejęcie od Skarbu Państwa nieruchomości położonych w m. Bobowicko (projekt nr 4).
7. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta i gminy Międzyrzecz na rok 2023 (projekt nr 5).
8. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zarządzenia poboru podatku od nieruchomości, podatku rolnego oraz podatku leśnego w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów i określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso (projekt nr 6).
9. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2023 (projekt nr 7).
10. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2023-2056 (projekt nr 8).
11. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na Burmistrza Międzyrzecza (projekt nr 9).
12. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
13. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym. 
14. Interpelacje i zapytania na piśmie.
15. Wnioski dotyczące organizacji pracy Rady i informacje.
16. Zamknięcie obrad sesji.
 
Wiceprzewodniczący Rady Miejskiej 
w Międzyrzeczu
 
Andrzej Chmielewski

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-09-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wiceprzewodniczący Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-09-18 23:42:01
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marcin Rzepa
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-09-18 23:42:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marcin Rzepa
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-09-18 23:42:04
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
129 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony