ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o LXX sesji Rady Miejskiej, która odbyła się w dniu 26 września 2023 r. o godz. 8:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Informacja ogłoszona dnia 2023-10-03 13:35:00 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o LXX sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu,
która odbyła się 26 września 2023 r. o godz. 8.00

w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
 
Porządek obrad:
  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  2. Porządek obrad.
  3. Podjęcie uchwały nr LXX/680/23 w sprawie zarządzenia wyborów uzupełniających członka Rady Sołeckiej w Sołectwie Pniewo.
  4. Podjęcie uchwały nr LXX/681/23 w sprawie wyrażenia zgody na przyjęcie nieruchomości przekazywanych nieodpłatnie przez Powiat Międzyrzecki położonych na terenie m. Międzyrzecz.
  5. Podjęcie uchwały nr LXX/682/23 zmieniającej uchwałę w sprawie wyrażenia zgody na wniesienie aportem do Międzyrzeckiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Międzyrzeczu prawa własności nieruchomości będącej w użytkowaniu wieczystym tej Spółki.
  6. Podjęcie uchwały nr LXX/683/23 zmieniającej uchwałę w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne przejęcie od Skarbu Państwa nieruchomości położonych w m. Bobowicko (projekt nr 4).
  7. Podjęcie uchwały nr LXX/684/23 zmieniającej uchwałę w sprawie przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta i gminy Międzyrzecz na rok 2023.
  8. Podjęcie uchwały nr LXX/685/23 zmieniającej uchwałę w sprawie zarządzenia poboru podatku od nieruchomości, podatku rolnego oraz podatku leśnego w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów i określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso.
  9. Podjęcie uchwały nr LXX/686/23 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2023.
  10. Podjęcie uchwały nr LXX/687/23 zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2023-2056.
  11. Podjęcie uchwały nr LXX/688/23 w sprawie rozpatrzenia skargi na Burmistrza Międzyrzecza.
  12. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
  13. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
  14. Interpelacje i zapytania na piśmie.
  15. Wnioski dotyczące organizacji pracy Rady i informacje.
  16. Zamknięcie obrad sesji.
 
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu

Katarzyna Budych

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-09-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Przewodnicząca Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-10-03 13:34:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marcin Rzepa
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-10-03 13:35:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marcin Rzepa
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-10-03 13:35:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
72 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony