ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o LXXII sesji Rady Miejskiej, która odbyła się w dniu 28 listopada 2023 r. o godz. 8:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Informacja ogłoszona dnia 2023-12-05 08:48:01 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o LXXII sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu,
która odbyła się 28 listopada 2023 r. o godz. 8.00

w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
Porządek obrad:
  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  2. Porządek obrad.
  3. Podjęcie uchwały nr LXXII/702/23 w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych i ustalenia jej przebiegu  (projekt nr 1).
  4. Podjęcie uchwały nr LXXII/703/23 w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych i ustalenia jej przebiegu  (projekt nr 2).
  5. Podjęcie uchwały nr LXXII/704/23 w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych i ustalenia jej przebiegu  (projekt nr 3).
  6. Podjęcie uchwały nr LXXII/705/23 w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych i ustalenia jej przebiegu  (projekt nr 4).
  7. Podjęcie uchwały nr LXXII/706/23 w sprawie szczegółowych zasad, trybu przyznawania i pozbawiania stypendiów sportowych przyznawanych przez Gminę Międzyrzecz za wysokie wyniki we współzawodnictwie sportowym dzieci i młodzieży (projekt nr 5).
  8. Podjęcie uchwały nr LXXII/707/23 w sprawie stawek podatku od środków transportu (projekt nr 6).
  9. Podjęcie uchwały nr LXXII/708/23 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2023 (projekt nr 7).
  10. Podjęcie uchwały nr LXXII/709/23 w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2024 (projekt nr 8).
  11. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
  12. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
  13. Interpelacje i zapytania na piśmie. Wnioski dotyczące organizacji pracy Rady i informacje.
  14. Zamknięcie obrad sesji.
 
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu

Katarzyna Budych

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-11-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Przewodnicząca Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-12-05 08:47:58
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marcin Rzepa
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-12-05 08:48:01
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marcin Rzepa
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-12-05 08:48:01
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
70 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony