ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o organizacji XXVI sesji Rady Miejskiej w dniu 28.12.2012 r. o godz. 10.00 w sali nrad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-12-28 07:38:49 przez Marcin Rzepa

Akapit nr - brak tytułu

Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej.
                Na podstawie art. 11 b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym, art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. - zgodnie z zapisem § 35 pkt 8 Statutu Gminy Międzyrzecz informuję, że
28.12.2012 r. o godz. 1000
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się XXVI sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
Porządek obrad:
1.     Sprawy regulaminowe:
a)     otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
b)     ustalenie porządku obrad.
2.     Przyjęcie protokołu z XXV sesji Rady Miejskiej.
3.     Podjęcie uchwały (projekt nr 3) w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2012.
4.     Podjęcie uchwały (projekt nr 4) w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2012 – 2032.
5.     Podjęcie uchwały (projekt nr 5) w sprawie ustalenia niezrealizowanych wydatków budżetu Gminy Międzyrzecz na rok 2012, które nie wygasają z upływem roku budżetowego.
6.     Podjęcie uchwały (projekt nr 1) w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2013 – 2032.
7.     Podjęcie uchwały (projekt nr 2) w sprawie uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2013.
a)     odczytanie projektu uchwały budżetowej,
b)    odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej,
c)     przedstawienie opinii Komisji Przestrzegania prawa i Gospodarki Finansowej,
d)    przedstawienie stanowiska Burmistrza w sprawie uwag zawartych w opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej oraz opinii Komisji Przestrzegania Prawa i Gospodarki Finansowej,
e)     dyskusja nad wniesionym projektem i ewentualnie zgłoszonymi poprawkami,
f)     głosowanie nad projektem uchwały budżetowej.
8.     Podjęcie uchwały (projekt nr 6) w sprawie zatwierdzenia zmian z Planie Odnowy Miejscowości Bobowicko na lata 2011 – 2018.
9.     Podjęcie uchwały (projekt nr 7) w sprawie przyjęcia „Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Międzyrzecz na lata 2012 – 3032”.
10.   Podjęcie uchwały (projekt nr 8) w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz terminu złożenia pierwszej deklaracji.
11.   Podjęcie uchwały (projekt nr 9) w sprawie stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
12.   Podjęcie uchwały (projekt nr 10) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości gruntowych na okres do 3 lat.
13.   Podjęcie uchwały (projekt nr 11) w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy udziału 53/100 części nieruchomości zabudowanej na okres do 10 lat.
14.   Podjęcie uchwały (projekt nr 12) w sprawie skargi na Burmistrza Międzyrzecza.
15.   Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
16.   Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
17.   Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.
18.   Wolne wnioski i informacje.
19.   Zamknięcie obrad sesji.
Przewodniczący Rady Miejskiej
          w Międzyrzeczu
     (-)mgr Maciej Rębacz
 
« powrót do poprzedniej strony