ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o organizacji XL sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu, która odbędzie się 25.03.2014 r. o godz. 10.00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Informacja ogłoszona dnia 2014-03-17 09:30:40 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej.
 
            Na podstawie art. 11 b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym, art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. - zgodnie z zapisem § 35 pkt 8 Statutu Gminy Międzyrzecz informuję, że
 
25.03.2014 r. o godz. 1000
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się XL sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu

 
Porządek obrad:
1.Sprawy regulaminowe:
a)otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
b)porządek obrad.
2.Informacja Komendanta Komendy Powiatowej Policji o działalności Policji w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa publicznego na terenie Gminy Międzyrzecz w 2013 r.
3.Informacja Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej o stanie bezpieczeństwa p. poż. i działaniach Straży Pożarnej na terenie Gminy Międzyrzecz w 2013 r.
4.Działalność OSP w Gminie Międzyrzecz.
5.Informacja nt. odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych w Gminie Międzyrzecz za okres od 1 lipca do 31 grudnia 2013 r. z określeniem:
  • wysokości ogólnej opłaty dla operatora wynikającej z przetargu,
  • kosztów operatora za wyposażenie nieruchomości w pojemniki, odbiór i utylizację odpadów,
  • pozostałych kosztów poniesionych przez Gminę,
  • dochodów Gminy (wpłaty mieszkańców),
  • procentu mieszkańców niewnoszących opłat,
  • kalkulacji stawki na jednego mieszkańca za odpady segregowane i zmieszane.
6.Podjęcie uchwały (projekt nr 1) w sprawie zarządzenia wyborów uzupełniających członka Rady Sołeckiej w Sołectwie Kuligowo.
7.Podjęcie uchwały (projekt nr 2) w sprawie zmiany opisu granic stałych obwodów głosowania utworzonych na terenie Gminy Międzyrzecz oraz zmiany siedziby obwodowej komisji wyborczej.
8.Podjęcie uchwały (projekt nr 3) w sprawie utworzenia odrębnych obwodów głosowania.
9.Podjęcie uchwały (projekt nr 4) w sprawie przyjęcia Programu Międzyrzecka Karta Rodziny 3+.
10.Podjęcie uchwały (projekt nr 5) w sprawie przyjęcia Programu Promocji Zdrowia Psychicznego dla Gminy Międzyrzecz na lata 2014 - 2015.
11.Podjęcie uchwały (projekt nr 6) w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały w sprawie statutu Ośrodka Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu.
12.Podjęcie uchwały (projekt nr 7) zmieniającej uchwałę w sprawie zarządzenia poboru podatku od nieruchomości, podatku rolnego oraz podatku leśnego w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów i określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso.
13.Podjęcie uchwały (projekt nr 8) w sprawie wniosku do Ministra Kultury i Ochrony Dziedzictwa Narodowego o uzgodnienie projektu statutu muzeum.
14.Podjęcie uchwały (projekt nr 9) w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy Międzyrzecz środków stanowiących fundusz sołecki w 2015 roku.
15.Podjęcie uchwały (projekt nr 10) w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na okres do 6 lat.
16.Podjęcie uchwały (projekt nr 11) w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2014.
17.Podjęcie uchwały (projekt nr 12) w sprawie skargi na Dyrektora Międzyrzeckiego Rejonu Umocnionego – Muzeum Fortyfikacji i Nietoperzy w Pniewie.
18.Podjęcie deklaracji w sprawie realizacji Lokalnej Strategii Rozwoju na lata 2014 – 2020.
19.Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
20.Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
21.Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.
22.Wolne wnioski i informacje.
23.Zamknięcie obrad sesji.
 
Przewodniczący Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
mgr Maciej Rębacz

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sabina Miernik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-03-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Przewodniczący Rady Miejskiej
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-03-17 09:03:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-03-17 09:30:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-03-17 09:30:40
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2865 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony