Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Informacja o organizacji XLII sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu, która odbędzie się 27.05.2014 r. o godz. 10.00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
Informacja ogłoszona dnia 2014-05-18 18:50:49 przez Marcin Rzepa
Akapit nr 1 - brak tytułu
Na podstawie art. 11 b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że
27.05.2014 r. o godz. 1000
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się XLII sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się XLII sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
Porządek obrad:
1.Sprawy regulaminowe:
a)otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
b)porządek obrad.
2.Sprawozdanie z działalności: GZO, OPS (wraz z oceną zasobów pomocy społecznej na rok 2013 dla gminy Międzyrzecz), MOSiW, MOK i MRU Muzeum Fortyfikacji i Nietoperzy w Pniewie za 2013 rok.
3.Informacja na temat realizacji Programu Współpracy Gminy Międzyrzecz z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2013.
4.Podjęcie uchwały (projekt nr 1) w sprawie zarządzenia wyborów uzupełniających członka Rady Sołeckiej w Sołectwie Nietoperek.
5.Podjęcie uchwały (projekt nr 2) o zmianie uchwały w sprawie ustalenia stawek opłaty targowej, zarządzenia poboru opłat w drodze inkasa, wyznaczenia inkasenta oraz ustalenia wynagrodzenia za inkaso.
6.Podjęcie uchwały (projekt nr 3) o zmianie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2014 rok.
7.Podjęcie uchwały (projekt nr 4) w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2014.
8.Podjęcie uchwały (projekt nr 5) zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2014 - 2024.
9.Podjęcie uchwały (projekt nr 6) w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Międzyrzeckiego.
10.Podjęcie uchwały (projekt nr 7) w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu.
11.Sprawozdanie z przeprowadzonej przez Komisję Rewizyjną kontroli wydatków budżetowych za rok 2013 związanych z bieżącym utrzymaniem Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu.
12.Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
13.Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
14.Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.
15.Wolne wnioski i informacje.
16.Zamknięcie obrad sesji.
Przewodniczący Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
mgr Maciej Rębacz
w Międzyrzeczu
mgr Maciej Rębacz
Pobierz dane XML Informacja o organizacji XLII sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu, która odbędzie się 27.05.2014 r. o godz. 10.00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu Drukuj informację Informacja o organizacji XLII sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu, która odbędzie się 27.05.2014 r. o godz. 10.00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Sabina Miernik |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2014-05-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Przewodniczący Rady Miejskiej |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2014-05-18 18:41:50 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2014-05-18 18:50:49 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2014-05-18 18:50:49 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2887 raz(y) |