Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Informacja o XLII sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu, która odbyła się 27 maja 2014 r. o godz. 10.00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
Informacja ogłoszona dnia 2014-05-30 14:07:14 przez Marcin Rzepa
Akapit nr 1 - brak tytułu
Informacja o XLII sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu,
która odbyła się 27 maja 2014 r. o godz. 1000
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
która odbyła się 27 maja 2014 r. o godz. 1000
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
Porządek obrad:
1.Sprawy regulaminowe:
a)otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
b)porządek obrad.
2.Sprawozdanie z działalności: GZO, OPS (wraz z oceną zasobów pomocy społecznej na rok 2013 dla gminy Międzyrzecz), MOSiW, MOK i MRU Muzeum Fortyfikacji i Nietoperzy w Pniewie za 2013 rok.
3.Informacja na temat realizacji Programu Współpracy Gminy Międzyrzecz z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2013.
4.Podjęcie uchwały Nr XLII/363/14 w sprawie zarządzenia wyborów uzupełniających członka Rady Sołeckiej w Sołectwie Nietoperek.
5.Podjęcie uchwały Nr XLII/364/14 o zmianie uchwały w sprawie ustalenia stawek opłaty targowej, zarządzenia poboru opłat w drodze inkasa, wyznaczenia inkasenta oraz ustalenia wynagrodzenia za inkaso.
6.Podjęcie uchwały Nr XLII/365/14 o zmianie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2014 rok.
7.Podjęcie uchwały Nr XLII/366/14 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2014.
8.Podjęcie uchwały Nr XLII/367/14 zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2014 - 2024.
9.Podjęcie uchwały Nr XLII/368/14 w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Międzyrzeckiego.
10.Podjęcie uchwały Nr XLII/369/14 w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu.
11.Sprawozdanie z przeprowadzonej przez Komisję Rewizyjną kontroli wydatków budżetowych za rok 2013 związanych z bieżącym utrzymaniem Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu.
12.Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
13.Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
14.Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.
15.Wolne wnioski i informacje.
16.Zamknięcie obrad sesji.
Przewodniczący Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
mgr Maciej Rębacz
w Międzyrzeczu
mgr Maciej Rębacz
Pobierz dane XML Informacja o XLII sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu, która odbyła się 27 maja 2014 r. o godz. 10.00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu Drukuj informację Informacja o XLII sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu, która odbyła się 27 maja 2014 r. o godz. 10.00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Sabina Miernik |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2014-05-27 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Przewodniczący Rady Miejskiej |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2014-05-30 14:07:09 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2014-05-30 14:07:14 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2014-05-30 14:07:14 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2705 raz(y) |