ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja o IX sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu, która odbędzie się 24 czerwca 2015 r. o godz. 11.00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Informacja ogłoszona dnia 2015-06-17 10:11:52 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej
 
            Na podstawie art. 11 b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że
 
24.06.2015 r. o godz. 1100
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się IX sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu

Porządek obrad:
1.Sprawy regulaminowe:
a)otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
b)porządek obrad.
2.Informacja o umorzeniach, odroczeniach i zwolnieniach podatkowych w Gminie Międzyrzecz w 2014 r.
3.Rozpatrywanie i zatwierdzanie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Międzyrzecz za 2014 rok – procedura absolutoryjna:
a)przedstawienie sprawozdania finansowego i sprawozdania z wykonania budżetu,
b)przedstawienie uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie opinii o przedłożonym przez Burmistrza Międzyrzecza sprawozdaniu z wykonania budżetu za 2014 rok,
c)przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej,
d)przedstawienie uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie wydania opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Międzyrzeczu dotyczącego udzielenia absolutorium Burmistrzowi z tytułu wykonania budżetu w 2014 roku,
e)dyskusja,
f)podjęcie uchwały (projekt nr 1) w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Międzyrzecz za rok 2014,
g)podjęcie uchwały (projekt nr 2) w sprawie absolutorium dla Burmistrza Międzyrzecza.
4.Podjęcie deklaracji (projekt nr 3) w sprawie pomocy finansowej dla Powiatu Międzyrzeckiego na dofinansowanie zakupu karetki – ambulansu wraz z wyposażeniem, z przeznaczeniem dla Szpitala Międzyrzeckiego.
5.Podjęcie uchwały (projekt nr 4) w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2015.
6.Podjęcie uchwały (projekt nr 5) w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Międzyrzeckiego.
7.Podjęcie uchwały (projekt nr 6) zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2015 - 2024.
8.Podjęcie uchwały (projekt nr 7) w sprawie określenia obszaru podlegającego obowiązkowej deratyzacji i terminu jej przeprowadzenia.
9.Podjęcie uchwały (projekt nr 8) w sprawie wyboru sposobu i form prowadzenia gospodarki komunalnej.
10.Podjęcie uchwały (projekt nr 9) w sprawie utworzenia jednostki budżetowej do zarządzenia gminnym zasobem lokalowym.
11.Podjęcie uchwały (projekt nr 10) w sprawie likwidacji Związku Międzygminnego „Obra – Warta”.
12.Podjęcie uchwały (projekt nr 11) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości gruntowej na okres do 3 lat.
13.Podjęcie uchwały (projekt nr 12) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy dzierżawy na okres powyżej 3 lat oraz zgody na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia tej umowy.
14.Podjęcie uchwały (projekt nr 13) zmieniającej uchwałę w sprawie przyjęcia „Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Międzyrzecz na lata 2012 – 2032”.
15.Podjęcie uchwały (projekt nr 14) w sprawie przyjęcia Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Międzyrzecz.
16.Podjęcie uchwały (projekt nr 15) w sprawie powołania komisji doraźnej – zespołu do zaopiniowania kandydatów na ławników.
17.Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
18.Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
19.Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.
20.Wolne wnioski i informacje.
21.Zamknięcie obrad sesji.
 
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Maria Kijak

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sabina Miernik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-06-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Przewodnicząca Rady Miejskiej
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-06-16 14:23:18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-06-17 10:11:52
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-06-17 10:11:52
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1523 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony