Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Szczegóły informacji
Wydział Organizacyjno - Administracyjny
Informacja ogłoszona dnia 2012-11-01 01:10:04 przez Marcin Rzepa
Akapit nr 1 - brak tytułu
Do zadań Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego należy w szczególności:
1) zapewnienie obsługi organizacyjno - administracyjnej kierownictwa Urzędu, a zwłaszcza:
- przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu,
- prowadzenie ewidencji korespondencji,
- prowadzenie centralnego rejestru skarg, wniosków i listów wpływających do Urzędu,
- przygotowywanie pomieszczeń i obsługa zebrań organizowanych przez kierownictwo Urzędu,
- przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z kierownictwem Urzędu.
2) zapewnienie administracyjno - gospodarczej obsługi Urzędu, a zwłaszcza:
- zaopatrywanie Urzędu w niezbędny sprzęt, materiały biurowe i kancelaryjne,
- prowadzenie magazynu materiałów biurowych,
- prowadzenie adaptacji, remontów i napraw oraz konserwacja budynku, pomieszczeń, urządzeń i sprzętu biurowego,
- gospodarowanie lokalami biurowymi,
- prenumerata czasopism i dzienników urzędowych,
- prowadzenie księgi inwentarzowej,
- analiza kosztów funkcjonowania Urzędu oraz dbanie o terminowe uiszczanie opłat z tym związanych,
- prowadzenie archiwum zakładowego i przekazywanie akt do archiwum państwowego, oraz prowadzenie archiwum Państwowego Ośrodka Maszynowego w Międzyrzeczu, Prezydium Powiatowej Rady Narodowej w Międzyrzeczu, Zakładu Remontowo-Budowlanego przy Urzędzie Miasta i Gminy w Międzyrzeczu,
- utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez Urząd,
- zabezpieczenie i ochrona mienia Urzędu,
3) organizowanie obsługi prawnej i informatycznej Urzędu,
4) prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu,
5) organizacja praktyk uczniowskich i studenckich w Urzędzie.
6) organizowanie szkoleń i doskonalenia zawodowego pracowników Urzędu,
7) prowadzenie działalności socjalnej pracowników Urzędu,
8) prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, zabezpieczeniem p.poż. i ochroną mienia,
9) prowadzenie zbioru przepisów gminnych,
10) podejmowanie czynności organizacyjnych do przeprowadzenia wyborów, referendów i spisów,
11) udzielanie wszelkiej pomocy jednostkom pomocniczym Gminy (sołectwom) w wykonywaniu ich zadań w zakresie działania Wydziału.
1) zapewnienie obsługi organizacyjno - administracyjnej kierownictwa Urzędu, a zwłaszcza:
- przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu,
- prowadzenie ewidencji korespondencji,
- prowadzenie centralnego rejestru skarg, wniosków i listów wpływających do Urzędu,
- przygotowywanie pomieszczeń i obsługa zebrań organizowanych przez kierownictwo Urzędu,
- przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z kierownictwem Urzędu.
2) zapewnienie administracyjno - gospodarczej obsługi Urzędu, a zwłaszcza:
- zaopatrywanie Urzędu w niezbędny sprzęt, materiały biurowe i kancelaryjne,
- prowadzenie magazynu materiałów biurowych,
- prowadzenie adaptacji, remontów i napraw oraz konserwacja budynku, pomieszczeń, urządzeń i sprzętu biurowego,
- gospodarowanie lokalami biurowymi,
- prenumerata czasopism i dzienników urzędowych,
- prowadzenie księgi inwentarzowej,
- analiza kosztów funkcjonowania Urzędu oraz dbanie o terminowe uiszczanie opłat z tym związanych,
- prowadzenie archiwum zakładowego i przekazywanie akt do archiwum państwowego, oraz prowadzenie archiwum Państwowego Ośrodka Maszynowego w Międzyrzeczu, Prezydium Powiatowej Rady Narodowej w Międzyrzeczu, Zakładu Remontowo-Budowlanego przy Urzędzie Miasta i Gminy w Międzyrzeczu,
- utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach zajmowanych przez Urząd,
- zabezpieczenie i ochrona mienia Urzędu,
3) organizowanie obsługi prawnej i informatycznej Urzędu,
4) prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu,
5) organizacja praktyk uczniowskich i studenckich w Urzędzie.
6) organizowanie szkoleń i doskonalenia zawodowego pracowników Urzędu,
7) prowadzenie działalności socjalnej pracowników Urzędu,
8) prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, zabezpieczeniem p.poż. i ochroną mienia,
9) prowadzenie zbioru przepisów gminnych,
10) podejmowanie czynności organizacyjnych do przeprowadzenia wyborów, referendów i spisów,
11) udzielanie wszelkiej pomocy jednostkom pomocniczym Gminy (sołectwom) w wykonywaniu ich zadań w zakresie działania Wydziału.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Marcin Rzepa |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-11-01 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marcin Rzepa |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-11-01 01:09:50 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Marcin Rzepa |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-11-01 01:10:04 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Marcin Rzepa |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-11-01 01:10:04 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 10529 raz(y) |