Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Azbest 2023

Szczegóły informacji

Gmina Międzyrzecz zrealizowała w 2023 r. zadanie pn. „Usunięcie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Międzyrzecz” dofinasowanego ze środków Narodowego Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie i Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze w ramach Programu Priorytetowego NFOŚiGW pod nazwą: „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest” na lata 2019-2023

Informacja ogłoszona dnia 2023-10-31 15:03:29 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                   
 
Gmina Międzyrzecz zrealizowała w 2023 r. zadanie pn. „Usunięcie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Międzyrzecz” dofinasowanego ze środków Narodowego Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie i Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze w ramach Programu Priorytetowego NFOŚiGW pod nazwą: „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest” na lata 2019-2023
 

W oparciu o przyznaną dotację ze środków Narodowego Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie i Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze w ramach Programu Priorytetowego NFOŚiGW pod nazwą: „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest” na lata 2019-2023 Gmina Międzyrzecz zrealizowała zadanie pn. „Usunięcie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Międzyrzecz”.
 
W dniu 25 maja 2023 r. zawarto umowę z firmą EKO 24 Barbara Plewko Sp. k. – Wykonawcą zadania polegającego na usunięciu wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Międzyrzecz w ramach „Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Międzyrzecz na lata 2012-2032” przyjętego Uchwałą Nr XXVI/208/12  Rady Miejskiej w Międzyrzeczu w dniu 28 grudnia 2012 r. zmienionego Uchwałą Nr IX/79/15 Rady Miejskiej w Międzyrzeczu z dnia 24 czerwca 2015 r.
Ostatecznie odebrano 17,89 Mg odpadów z 8 nieruchomości, których właściciele złożyli informacje
o wyrobach zawierających azbest i zgłosili chęć uczestnictwa w ww. programie.
Koszt zadania wyniósł 16.128,66 zł, zadanie zostało sfinansowane w kwocie 5.009,19 zł
z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie (w wys. 4.007,35 zł) i Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
w Zielonej Górze (w wys. 1.001,84 zł).

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-10-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Tomasz Dembowy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-10-31 15:03:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marcin Rzepa
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-10-31 15:03:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marcin Rzepa
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-10-31 15:03:29
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1164 raz(y)