Obwieszczenia
Szczegóły informacji
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie farmy fotowoltaicznej, na działce nr ewid. 137 położonej w obrębie ewidencyjnym 2-Kalsko, gmina Międzyrzecz
Informacja ogłoszona dnia 2021-05-18 11:51:31 przez Marcin Mokrzycki
Akapit nr 1 - brak tytułu
Międzyrzecz, 2021.05.18
BURMISTRZ MIĘDZYRZECZA
Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
znak sprawy: WPP.6220.7.2021.MM
OBWIESZCZENIE
Burmistrz Międzyrzecza działając na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 735) oraz art. 74 ust. 3, art. 73 ust. 1, art. 33 i art. 21 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 247 z późn. zm.),
zawiadamia
że na wniosek podmiotu planującego podjęcie realizacji przedsięwzięcia – PCWO ENERGY PROJEKT Sp. z o.o. z siedzibą w Kielcach przy ul. Świętego Leonarda 9 – zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji polegającej na budowie farmy fotowoltaicznej, na działce nr ewid. 137 położonej w obrębie ewidencyjnym 2-Kalsko, gmina Międzyrzecz.
Celem wszczętego postępowania jest dokonanie analizy oraz oceny bezpośredniego i pośredniego wpływu przedsięwzięcia na środowisko oraz warunki zdrowia i życia ludzi.
Dane o przedmiotowym wniosku umieszczono w publicznie dostępnym wykazie danych – Rejestr Informacji o Środowisku – prowadzonym przez Burmistrza Międzyrzecza nr karty 7/A/2021 na internetowej stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz w Bazie danych o ocenach oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko na stronie http://bazaoos.gdos.gov.pl.
W związku z powyższym informuję, że w terminie 30 dni od daty wywieszenia niniejszego obwieszczenia można zapoznać się z aktami sprawy, w tym ze złożonym wnioskiem, a także wypowiedzieć co do zebranych dowodów i materiałów w niniejszej sprawie.
Z uwagi na ograniczenia pracy Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu związane z zapobieganiem rozprzestrzeniania się koronawirusa w Polsce oraz wprowadzonymi działaniami profilaktycznymi, informacje dotyczące prowadzonego postępowania mogą być udzielane poprzez kontakt telefoniczny z Wydziałem Planowania Przestrzennego pod numerem 95 742 69 66, pocztą tradycyjną, drogą elektroniczną (
) lub za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej na platformie e-PUAP (www.epuap.gov.pl).
Z up. BURMISTRZA
(-) mgr Agnieszka Śnieg
Zastępca Burmistrza
Zastępca Burmistrza
Miejsce wywieszenia:
Biuletyn Informacji Publicznej - Gminy MiędzyrzeczRejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-05-18 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Agnieszka Śnieg |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-05-18 11:50:10 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Marcin Mokrzycki |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-05-18 11:51:31 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Marcin Mokrzycki |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-05-18 12:07:24 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 319 raz(y) |