Obwieszczenia
Szczegóły informacji
zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie zmiany decyzji nr 7/2020 z dnia 13.10.2020 r. o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie elektrowni fotowoltaicznej o mocy do 2x8 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach nr ewid. 259/1 i 259/6 położonych w obrębie ewidencyjnym 2-Kalsko, gmina Międzyrzecz
Informacja ogłoszona dnia 2022-06-03 10:30:59 przez Marcin Mokrzycki
Akapit nr 1 - brak tytułu
Międzyrzecz, 2022.06.02
BURMISTRZ MIĘDZYRZECZA
Rynek 1
66-300 Międzyrzecz
znak sprawy: WPP.6220.4.2020.MM
OBWIESZCZENIE
Burmistrz Międzyrzecza działając na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 735 z późn. zm.) oraz art. 73 ust. 1, art. 33 i art. 21 w związku z art. 87 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1029),
zawiadamia
że na wniosek podmiotu planującego podjęcie realizacji przedsięwzięcia – PVE 237 Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Tanecznej 18 – zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie zmiany decyzji nr 7/2020 z dnia 13.10.2020 r. o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie elektrowni fotowoltaicznej o mocy do 2x8 MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach nr ewid. 259/1 i 259/6 położonych w obrębie ewidencyjnym 2-Kalsko, gmina Międzyrzecz.
Wnioskowane zmiany dotyczą liczby planowanych stacji transformatorowych z „do 16 sztuk” na „do 4 sztuk” oraz ich nieprzekraczalnych wymiarów z „7 m x 7 m” na „3,5 m na 8,5 m”. Pozostałe zapisy decyzji pozostają bez zmian.
Dane o przedmiotowym wniosku umieszczono w publicznie dostępnym wykazie danych – Rejestr Informacji o Środowisku – prowadzonym przez Burmistrza Międzyrzecza nr karty 10/A/2022 na internetowej stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz w Bazie danych o ocenach oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko na stronie http://bazaoos.gdos.gov.pl.
W związku z powyższym informuję, że w terminie 30 dni od daty wywieszenia niniejszego obwieszczenia można zapoznać się z aktami sprawy, w tym ze złożonym wnioskiem o zmianę przedmiotowej decyzji, a także wypowiedzieć co do zebranych dowodów i materiałów w niniejszej sprawie.
Z uwagi na ograniczenia pracy Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu związane z zapobieganiem rozprzestrzeniania się koronawirusa w Polsce oraz wprowadzonymi działaniami profilaktycznymi, informacje dotyczące prowadzonego postępowania mogą być udzielane poprzez kontakt telefoniczny z Wydziałem Planowania Przestrzennego pod numerem 95 742 69 66, pocztą tradycyjną, drogą elektroniczną (
) lub za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej na platformie e-PUAP (www.epuap.gov.pl).
Z up. BURMISTRZA
(-) mgr Agnieszka Śnieg
Zastępca Burmistrza
Zastępca Burmistrza
Miejsce wywieszenia:
Biuletyn Informacji Publicznej - Gminy MiędzyrzeczRejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-06-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Agnieszka Śnieg |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-06-03 10:30:13 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Marcin Mokrzycki |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-06-03 10:30:59 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Marcin Mokrzycki |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-06-03 10:30:59 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 302 raz(y) |