Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Szczegóły informacji

Informacja o organizacji XXV sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu, która odbędzie się 12 września 2016 r. o godz. 11:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Informacja ogłoszona dnia 2016-09-05 15:32:27 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej
 
            Na podstawie art. 11 b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym i art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że
 
12 września 2016 r. o godz. 1100
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się XXV sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu

Porządek obrad:
1.Sprawy regulaminowe:
a)otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
b)porządek obrad.
2.Informacja o przebiegu wykonania budżetu Gminy Międzyrzecz, o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej za I półrocze 2016 roku.
3.Podjęcie uchwały (projekt nr 1) w sprawie zaopiniowania planu ochrony dla rezerwatu przyrody „Nietoperek”.
4.Podjęcie uchwały (projekt nr 2) w sprawie wyrażenia woli udzielenia pomocy finansowej i zabezpieczenia w budżecie gminy Międzyrzecz na rok 2017 środków finansowych na realizację zadania.
5.Podjęcie uchwały (projekt nr 3) w sprawie wyrażenia woli udzielenia pomocy finansowej i zabezpieczenia w budżecie gminy Międzyrzecz na rok 2017 środków finansowych na realizację zadania.
6.Podjęcie uchwały (projekt nr 4) w sprawie wyrażenia woli udzielenia pomocy finansowej i zabezpieczenia w budżecie gminy Międzyrzecz na rok 2017 środków finansowych na realizację zadania.
7.Podjęcie uchwały (projekt nr 5) w sprawie wyrażenia woli udzielenia pomocy finansowej i zabezpieczenia w budżecie gminy Międzyrzecz na rok 2017 środków finansowych na realizację zadania.
8.Podjęcie uchwały (projekt nr 6) w sprawie regulaminów korzystania z placów zabaw, siłowni plenerowych i boisk wielofunkcyjnych stanowiących własność Gminy Międzyrzecz
9.Podjęcie uchwały (projekt nr 7) zmieniającej uchwałę w sprawie zarządzenia poboru podatku od nieruchomości, podatku rolnego oraz podatku leśnego w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów i określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso.
10.Podjęcie uchwały (projekt nr 8) w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2016.
11.Podjęcie uchwały (projekt nr 9) zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2016 - 2024.
12.Podjęcie uchwały (projekt nr 10) w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrzowi Międzyrzecza.
13. Podjęcie uchwały (projekt nr 11) w sprawie diet dla radnych za udział w pracach Rady i jej wewnętrznych organów oraz zwrotu kosztów podróży służbowych.
14.Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
15.Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
16.Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.
17.Wolne wnioski i informacje.
18.Zamknięcie obrad sesji.
 
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Maria Kijak

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sabina Miernik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-09-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Przewodnicząca Rady Miejskiej
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-09-05 15:32:16
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-09-05 15:32:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-09-05 15:32:27
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1176 raz(y)