Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Szczegóły informacji

Informacja o XXV sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu, która odbyła się 12 września 2016 r. o godz. 11:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Informacja ogłoszona dnia 2016-09-14 10:12:31 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o XXV sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu,
która odbyła się 12 września 2016 r. o godz. 1100
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Porządek obrad:
1.Sprawy regulaminowe:
a)otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
b)porządek obrad.
2.Informacja o przebiegu wykonania budżetu Gminy Międzyrzecz, o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej za I półrocze 2016 roku.
3.Podjęcie uchwały nr XXV/219/16 w sprawie zaopiniowania planu ochrony dla rezerwatu przyrody „Nietoperek”.
4.Podjęcie uchwały nr XXV/220/16 w sprawie wyrażenia woli udzielenia pomocy finansowej i zabezpieczenia w budżecie gminy Międzyrzecz na rok 2017 środków finansowych na realizację zadania.
5.Podjęcie uchwały nr XXV/221/16 w sprawie wyrażenia woli udzielenia pomocy finansowej i zabezpieczenia w budżecie gminy Międzyrzecz na rok 2017 środków finansowych na realizację zadania.
6.Podjęcie uchwały nr XXV/222/16 w sprawie wyrażenia woli udzielenia pomocy finansowej i zabezpieczenia w budżecie gminy Międzyrzecz na rok 2017 środków finansowych na realizację zadania.
7.Podjęcie uchwały nr XXV/223/16 w sprawie wyrażenia woli udzielenia pomocy finansowej i zabezpieczenia w budżecie gminy Międzyrzecz na rok 2017 środków finansowych na realizację zadania.
8.Podjęcie uchwały nr XXV/224/16 w sprawie regulaminów korzystania z placów zabaw, siłowni plenerowych i boisk wielofunkcyjnych stanowiących własność Gminy Międzyrzecz
9.Podjęcie uchwały nr XXV/225/16 zmieniającej uchwałę w sprawie zarządzenia poboru podatku od nieruchomości, podatku rolnego oraz podatku leśnego w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów i określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso.
10.Podjęcie uchwały nr XXV/226/16 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2016.
11.Podjęcie uchwały nr XXV/227/16 zmieniającej uchwałę w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2016 - 2024.
12.Podjęcie uchwały nr XXV/228/16 w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrzowi Międzyrzecza.
13. Podjęcie uchwały nr XXV/229/16 w sprawie diet dla radnych za udział w pracach Rady i jej wewnętrznych organów oraz zwrotu kosztów podróży służbowych.
13a. Podjęcie uchwały nr XXV/230/16 w sprawie rozpatrzenia skargi na kierownika Zakładu Gospodarki Lokalowej w Międzyrzeczu.
14.Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
15.Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
16.Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.
17.Wolne wnioski i informacje.
18.Zamknięcie obrad sesji.
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Maria Kijak

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Sabina Miernik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-09-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Przewodnicząca Rady Miejskiej
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-09-14 10:12:28
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-09-14 10:12:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-09-14 10:12:31
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1338 raz(y)