Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Szczegóły informacji

Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej

Informacja ogłoszona dnia 2012-04-17 11:59:49 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

Na podstawie art. 11b ust. 1 i 2 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym , art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że
25 października 2011 r. o godz. 1100
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się XII sesja Rady Miejskiej
Porządek obrad:
1.     Sprawy regulaminowe:
a.     otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
b.     ustalenie porządku obrad.
2.     Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych ( radnych, Burmistrza oraz właściwych pracowników Urzędu Miejskiego).
3.     Stan techniczny infrastruktury drogowej na terenie Gminy Międzyrzecz – ocena dróg
i oznakowania.
4.     Podjęcie uchwały (projekt nr 1) zmieniającej uchwałę w sprawie stawek podatku od nieruchomości oraz zwolnień od podatku.
5.     Podjęcie uchwały (projekt nr 2) zmieniającej uchwałę w sprawie określenia wzorów formularzy obowiązujących na terenie Gminy Międzyrzecz dotyczących podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego.
6.     Podjęcie uchwały (projekt nr 3) zmieniającej uchwałę w sprawie określenia wzorów formularzy obowiązujących na terenie Gminy Międzyrzecz dotyczących podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego.
7.     Podjęcie uchwały (projekt nr 4) w sprawie stawek podatku od nieruchomości oraz zwolnień od podatku.
8.     Podjęcie uchwały (projekt nr 5) o zmianie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2011 rok.
9.     Podjęcie uchwały (projekt nr 6) w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2011.
10.   Podjęcie uchwały (projekt nr 7) w sprawie przyjęcia Programu Współpracy Gminy Międzyrzecz z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2012.
11.   Podjęcie uchwały (projekt nr 8) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umów dzierżawy na okres powyżej 3 lat  oraz zgody na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia tych umów.
12.   Wybory ławników  na kadencję w latach 2012 – 2015 , podjęcie uchwały (projekt nr 9).
13.   Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
14.   Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach w okresie międzysesyjnym.
15.   Interpelacje i zapytania.
16.   Przyjęcie protokołu z XI sesji Rady Miejskiej.
17.   Zamknięcie obrad sesji.
                                                                     Przewodniczący Rady Miejskiej
                                                                              w Międzyrzeczu
                                                                             (-) Jerzy Gądek
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marcin Rzepa
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-04-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marcin Rzepa
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-04-17 11:59:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-04-17 11:59:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-04-17 11:59:49
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2081 raz(y)