Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej
Szczegóły informacji
Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-17 11:59:49 przez Zasilenie Danymi
Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd
Na podstawie art. 11b ust. 1 i 2 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym , art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że
25 października 2011 r. o godz. 1100
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się XII sesja Rady Miejskiej
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się XII sesja Rady Miejskiej
Porządek obrad:
1. Sprawy regulaminowe:
a. otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
b. ustalenie porządku obrad.
2. Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych ( radnych, Burmistrza oraz właściwych pracowników Urzędu Miejskiego).
3. Stan techniczny infrastruktury drogowej na terenie Gminy Międzyrzecz – ocena dróg
i oznakowania.
i oznakowania.
4. Podjęcie uchwały (projekt nr 1) zmieniającej uchwałę w sprawie stawek podatku od nieruchomości oraz zwolnień od podatku.
5. Podjęcie uchwały (projekt nr 2) zmieniającej uchwałę w sprawie określenia wzorów formularzy obowiązujących na terenie Gminy Międzyrzecz dotyczących podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego.
6. Podjęcie uchwały (projekt nr 3) zmieniającej uchwałę w sprawie określenia wzorów formularzy obowiązujących na terenie Gminy Międzyrzecz dotyczących podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego.
7. Podjęcie uchwały (projekt nr 4) w sprawie stawek podatku od nieruchomości oraz zwolnień od podatku.
8. Podjęcie uchwały (projekt nr 5) o zmianie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2011 rok.
9. Podjęcie uchwały (projekt nr 6) w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2011.
10. Podjęcie uchwały (projekt nr 7) w sprawie przyjęcia Programu Współpracy Gminy Międzyrzecz z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2012.
11. Podjęcie uchwały (projekt nr 8) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umów dzierżawy na okres powyżej 3 lat oraz zgody na odstąpienie od przetargowego trybu zawarcia tych umów.
12. Wybory ławników na kadencję w latach 2012 – 2015 , podjęcie uchwały (projekt nr 9).
13. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
14. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach w okresie międzysesyjnym.
15. Interpelacje i zapytania.
16. Przyjęcie protokołu z XI sesji Rady Miejskiej.
17. Zamknięcie obrad sesji.
Przewodniczący Rady Miejskiejw Międzyrzeczu
(-) Jerzy Gądek
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Marcin Rzepa |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-04-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marcin Rzepa |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-04-17 11:59:41 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-04-17 11:59:49 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-04-17 11:59:49 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2081 raz(y) |