Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Szczegóły informacji

INFORMACJA O ORGANIZACJI SESJI RADY MIEJSKIEJ

Informacja ogłoszona dnia 2012-04-17 12:09:46 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

Na podstawie art. 11b ust.. 1 i 2 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. informuję, że
28 grudnia 2011 r., o godz. 11.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się XV sesja Rady Miejskiej
Porządek obrad:
  1. Sprawy regulaminowe:
    a) otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
    b) ustalenie porządku obrad
  2. Przyjęcie protokołu z XIV sesji Rady Miejskiej.
  3. Interpelacje i zapytania.
  4. Podjęcie uchwały (projekt nr 3) w sprawie przyjęcia programu gospodarczego pod nazwą: „Strategia Rozwoju społeczno – Gospodarczego Gminy Międzyrzecz na lata 2011-2020.
  5. Podjęcie uchwały (projekt nr  6) w sprawie ustalenia niezrealizowanych kwot wydatków budżetu Gminy Międzyrzecz na rok 2011, które  nie wygasają z upływem roku budżetowego.
  6. Podjęcie uchwały (projekt nr 7) w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2011.
  7. Podjęcie uchwały (projekt nr 1)  w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2012 -2032.
  8. Podjęcie uchwały (projekt nr 2) w sprawie uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2012.
    1. odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej,
    2. przedstawienie opinii Komisji Przestrzegania Prawa i Gospodarki Finansowej,
    3. przedstawienie stanowiska Burmistrza w sprawie uwag zawartych w opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej oraz opinii Komisji Przestrzegania Prawa Gospodarki Finansowej,,
    4. dyskusja nad wniesionym projektem i ewentualne zgłoszonymi poprawkami
    5. głosowanie nad projektem uchwały budżetowej.
  9. Podjęcie uchwały (projekt nr 4) zmieniający uchwałę w sprawie utworzenia muzeum fortyfikacji i nietoperzy w Pniewie.
  10. Podjęcie uchwały (projekt nr 5) w sprawie powołania Rady Muzeum Fortyfikacji i Nietoperzy w Pniewie.
  11. Podjęcie uchwały (projekt nr 8) w sprawie określenia warunków i trybu finansowania rozwoju sportu przez Gminę Międzyrzecz.
  12. Podjęcie uchwały (projekt nr 9) zmieniający uchwałę w sprawie przyjęcia Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta i Terenów wiejskich Gminy Międzyrzecz na lata
    2008 – 2013.
  13. Podjęcie uchwały (projekt nr 10) w sprawie odstąpienia od sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu górniczego.
  14. Podjęcie uchwały (projekt nr 11) w sprawie uchwalenia planu pracy Rady Miejskiej w Międzyrzeczu i zatwierdzenia planów jej komisji.
  15. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
  16. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
  17. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
  18. Zamknięcie obrad sesji.
Przewodniczący Rady Miejskiej
 w Międzyrzeczu
(-) Maciej Rębacz
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marcin Rzepa
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-04-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marcin Rzepa
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-04-17 12:08:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-04-17 12:09:46
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-04-17 12:09:46
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2075 raz(y)