Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej

Szczegóły informacji

Informacja o XXIII sesji Rady Miejskiej, która odbyła się w dniu 26 maja 2020 r. o godz. 9:00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu

Informacja ogłoszona dnia 2020-05-29 22:22:55 przez Marcin Rzepa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Informacja o XXIII sesji Rady Miejskiej w Międzyrzeczu,
która odbyła się 26 maja 2020 r. o godz. 9.00
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
 
Porządek obrad:
  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  2. Porządek obrad.
  3. Sprawozdanie z działalności gminnych jednostek za 2019 rok: Gminnego Zespołu Oświaty, Międzyrzeckiego Ośrodka Sportu i Wypoczynku, Ośrodka Pomocy Społecznej, Środowiskowego Domu Samopomocy, Międzyrzeckiego Ośrodka Kultury, MRU Muzeum Fortyfikacji i Nietoperzy w Pniewie, Zakładu Gospodarki Lokalowej w Międzyrzeczu.
  4. Sprawozdanie z realizacji Programu Współpracy Gminy Międzyrzecz z organizacjami pozarządowymi w 2019 roku.
  5. Ocena zasobów pomocy społecznej.
  6. Podjęcie uchwały nr XXIII/187/20 o zmianie uchwały w sprawie przyjęcia Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Gminy Międzyrzecz (projekt nr 1).
  7. Podjęcie uchwały nr XXIII/188/20 w sprawie wyrażenia zgody na przeznaczenie nieruchomości do zbycia.
  8. Podjęcie uchwały nr XXIII/189/20 w sprawie wyrażenia zgody na nabycie do zasobów Gminy Międzyrzecz prawa użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej położonej w m. Międzyrzecz, w trybie nieodpłatnym, o którym mowa w art. 39 ust. 3 ustawy z dnia 8 września 2000 r. o komercjalizacji i restrukturyzacji przedsiębiorstwa państwowego „Polskie Koleje Państwowe”.
  9. Podjęcie uchwały nr XXIII/190/20 w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2020.
  10. Podjęcie uchwały nr XXIII/191/20 w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Międzyrzeckiego.
  11. Podjęcie uchwały nr XXIII/192/20 o zmianie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2020 rok.
  12. Podjęcie uchwały nr XXIII/193/20 w sprawie regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków.
  13. Podjęcie uchwały nr XXIII/194/20 w sprawie powołania komisji doraźnej – zespołu do zaopiniowania kandydatów na ławników.
  14. Podjęcie uchwały nr XXIII/195/20 w sprawie zarządzenia wyborów uzupełniających członka Rady Sołeckiej w Sołectwie Kursko.
  15. Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej z kontroli działalności „Domu Dziennego Pobytu Senior+ w Międzyrzeczu”.
  16. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
  17. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
  18. Interpelacje i zapytania na piśmie.
  19. Wnioski dotyczące organizacji pracy Rady i informacje.
  20. Zamknięcie obrad sesji.
Przewodnicząca Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
Katarzyna Budych

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-05-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Przewodnicząca Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-05-29 22:22:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marcin Rzepa
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-05-29 22:22:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marcin Rzepa
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-05-29 22:23:16
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
503 raz(y)