Informacje dotyczące sesji Rady Miejskiej
Szczegóły informacji
Informacja o organizacji sesji Rady Miejskiej w dniu 27.11.2012 r. o godz. 10.00 w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
Informacja ogłoszona dnia 2012-11-20 10:15:31 przez Marcin Rzepa
Akapit nr 1 - brak tytułu
Na podstawie art. 11 b ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, art. 18 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. zgodnie z zapisem § 35 pkt. 8 Statutu Gminy Międzyrzecz informuję, że
27.11.2012 r. o godz. 1000
w sali narad Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
odbędzie się XXV sesja Rady Miejskiej w Międzyrzeczu
Porządek obrad:
1. Sprawy regulaminowe:
a) otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,
b) ustalenie porządku obrad.
2. Przyjęcie protokołu z XXIV sesji Rady Miejskiej.
3. Zatwierdzenie taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzenie ścieków na 2013 r. – podjęcie uchwały (projekt nr 1).
4. Przyjęcie programu współpracy z organizacjami pozarządowymi na rok 2013 – podjęcie uchwały (projekt nr 2).
5. Podjęcie uchwały (projekt nr 3) o zmianie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2012 rok.
6. Przyjęcie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Programu Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2013 – podjęcie uchwały (projekt nr 4).
7. Podjęcie uchwały (projekt nr 5) w sprawie nadania nazwy ulicy.
8. Podjęcie uchwały (projekt nr 6) w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Międzyrzecz na rok 2012.
9. Podjęcie uchwały (projekt nr 7) w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Międzyrzecz na lata 2012 – 2032.
10. Podjęcie uchwały (projekt nr 8) w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta przyjmowanej jako podstawa do obliczenia podatku rolnego na 2013 rok.
11. Podjęcie uchwały (projekt nr 9) w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych i ustalenia jej przebiegu.
12. Podjęcie uchwały (projekt nr 10) w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Międzyrzecz.
13. Podjęcie uchwały (projekt nr 11) w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną opłatę.
14. Podjęcie uchwały (projekt nr 12) w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz terminu złożenia pierwszej deklaracji.
15. Podjęcie uchwały (projekt nr 13) w sprawie podziału gminy Międzyrzecz na stałe obwody głosowania, ustalenia ich numerów i granic oraz siedzib obwodowych komisji wyborczych.
16. Podjęcie uchwały (projekt nr 14) w sprawie skargi na Kierownika Międzyrzeckiego Ośrodka Sportu i Wypoczynku w Międzyrzeczu.
17. Podjęcie uchwały (projekt nr 15) w sprawie skargi na Burmistrza Międzyrzecza.
18. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał Rady Miejskiej.
19. Informacja Przewodniczącego Rady o działalności w okresie międzysesyjnym.
20. Interpelacje, zapytania radnych i odpowiedzi.
21. Wolne wnioski i informacje.
22. Zamknięcie obrad sesji.
Przewodniczący Rady Miejskiej
w Międzyrzeczu
(-) mgr Maciej Rębacz
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Międzyrzeczu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Sabina Miernik |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-11-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Elżbieta Błaszczak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-11-20 10:15:17 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2012-11-20 10:15:31 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2012-11-20 10:15:30 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2156 raz(y) |