ˆ

Co i jak załatwić - lista wydziałów

Lista informacji

  • Wydział Organizacyjno-Administracyjny ›

    Sekretarz: Anna Sawka

    Siedziba:

    Rynek 1 , pok.201

    Zakres spraw i zadań do realizacji:

    1) zapewnienie obsługi organizacyjno – administracyjnej, a zwłaszcza:
    a) przyjmowanie, wysyłanie i przekazywanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu,
    b) prowadzenie ewidencji korespondencji,
    c) prowadzenie centralnego rejestru skarg, wniosków i listów wpływających do Urzędu,
    d) przygotowywanie pomieszczeń i obsługa, w tym protokołowanie posiedzeń, spotkań i zebrań,
    e) przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z kierownictwem Urzędu,
    2) prowadzenie rejestru zarządzeń Burmistrza i przekazywanie ich do realizacji oraz jeśli wymagają tego przepisy do publikacji,
    3) prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem p. poż. i ochroną mienia,
    4) prowadzenie zbioru przepisów gminnych,
    5) przygotowywanie sprawozdań z wykonania zadań i uchwał  na sesje Rady,
    6) prowadzenie ewidencji ogłoszeń i obwieszczeń Burmistrza, umieszczanych na tablicy ogłoszeń Urzędu,
    7) prowadzenie zbiorów obowiązujących statutów Gminy i ich zmian,
    8) prowadzenie ewidencji pieczęci i pieczątek urzędowych, spraw związanych z zamawianiem i kasowaniem pieczęci urzędowych oraz nadzór nad ich przechowywaniem,
    9) zaopatrywanie Urzędu w materiały biurowe, kancelaryjne, środki chemiczne, zakupy sprzętu potrzebnego do pracy w Urzędzie,
    10) prowadzenie podręcznego magazynku materiałów biurowych,
    11) zapewnienie łączności telefonicznej oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie,
    12) zapewnienie sprawności technicznej urządzeń powielających,
    13) prowadzenie spraw związanych z zarządem obiektami Urzędu, konserwacją, bieżącą eksploatacją pomieszczeń biurowych, inwentarzem biurowym,
    14) nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w pomieszczeniach budynku oraz dekorowanie tych budynków,
    15) prowadzenie ewidencji środków trwałych i przedmiotów wyposażenia oraz wartości niematerialnych i prawnych,
    16) prowadzenie archiwum zakładowego,
    17) bieżący nadzór nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych,
    18) rozliczanie zużycia paliwa przez samochód służbowy i jego eksploatacja oraz sprawy związane z organizacją pracy kierowcy,
    19) podejmowanie czynności organizacyjnych do przeprowadzenia wyborów, referendów i spisów oraz wyposażenie materiałowo - techniczne lokali wyborczych,
    20) wyznaczanie podmiotów, w których odbywana jest kara ograniczenia wolności oraz praca społecznie użyteczna,
    21) nadzór nad realizacją umów dotyczących eksploatacji systemów komputerowych,
    22) zarządzanie zasobami sprzętu i oprogramowania komputerowego,
    23) opracowywanie planów i wdrażanie nowych rozwiązań informatycznych w Urzędzie,
    24) prowadzenie obsługi informatycznej Urzędu, a w szczególności:
    a) administrowanie siecią komputerową,
    b) administrowanie bazami danych,
    c) administrowanie bezpieczeństwem informatycznym (Administrator Bezpieczeństwa Informatycznego),
    d) ewidencjonowanie informacji, nośników i kopii bezpieczeństwa oraz archiwizowanie zbiorów danych,
    e) administrowanie i zarządzanie BIP i elektronicznym obiegiem dokumentów,
    f) nadzór nad pracą i użytkowaniem sprzętu komputerowego na poszczególnych stanowiskach pracy,
    25) szkolenie pracowników Urzędu z zakresu obsługi wdrażanych systemów,
    26) prenumerata wydawnictw, czasopism i dzienników,
    27) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami majątkowymi,
    28) prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu oraz kierowników jednostek organizacyjnych  Gminy,
    29) prowadzenie spraw związanych z wyposażeniem pracowników w odzież i obuwie robocze oraz środki ochrony indywidualnej,
    30) organizowanie szkoleń i doskonalenia zawodowego pracowników Urzędu,
    31) prowadzenie działalności socjalnej pracowników Urzędu,
    32) prowadzenie spraw związanych z naborem na wolne stanowiska urzędnicze,
    33) prowadzenie spraw związanych ze służbą przygotowawczą,
    34) przygotowywanie dokumentacji związanej z zawieraniem umów o pracę, udzielaniem urlopów i zwolnień z pracy, awansowaniem, i nagradzaniem pracowników Urzędu oraz rentami i emeryturami,
    35) prowadzenie spraw związanych z dyscypliną pracy i kontrolą jej przestrzegania,
    36) wydawanie legitymacji służbowych,
    37) prowadzenie rejestru umów w zakresie zadań wydziału,
    38) prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw,
    39) prowadzenie rejestru delegacji służbowych,
    40) prowadzenie dokumentacji związanej z oświadczeniami majątkowymi,
    41) załatwianie spraw związanych z obowiązkiem zgłaszania do Rejestru Korzyści,
    42) poświadczanie własnoręczności podpisu na oświadczeniach i formularzach rentowych wymaganych do uzyskania lub pobierania rent,
    43) wystawianie dokumentów potwierdzających zatrudnienie w zlikwidowanych przedsiębiorstw dla których Gmina była organem założycielskim.

    Telefon kontaktowy:

    (095) 742 69 31

    Godziny urzędowania:

    pon.: 9:00 - 17:00; wt.-pt.: 7:00 - 15:00

    Wyślij e-mail: Wyślij e-mail

  • Wydział Finansowo-Budżetowy ›
  • Wydział Spraw Obywatelskich ›
  • Wydział Planowania Przestrzennego ›
  • Wydział Gospodarki Komunalnej ›
  • Wydział Gospodarki Mieniem ›
  • Wydział Realizacji Inwestycji ›
  • Wydział Rozwoju Gospodarczego ›
  • Wydział Spraw Społecznych ›
  • Biuro Obsługi Funduszu Alimentacyjnego ›
  • Urząd Stanu Cywilnego ›
  • Biuro Rady ›
  • Biuro Prawne ›
  • Audyt Wewnętrzny ›
  • Biuro Ochrony Informacji Niejawnych i Bezpieczeństwa Publicznego ›
  • Samodzielne Stanowisko ds. Przeciwdziałania Patologiom Społecznym, Zdrowia i Opieki Społecznej ›
  • Samodzielne Stanowisko ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy oraz Ochrony Przeciwpożarowej ›