Co i jak załatwić - lista wydziałów
Lista informacji
- Wydział Organizacyjno-Administracyjny ›
Sekretarz: Anna Sawka
Siedziba:
Rynek 1 , pok.201Zakres spraw i zadań do realizacji:
1) zapewnienie obsługi organizacyjno – administracyjnej, a zwłaszcza:a) przyjmowanie, wysyłanie i przekazywanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu,b) prowadzenie ewidencji korespondencji,c) prowadzenie centralnego rejestru skarg, wniosków i listów wpływających do Urzędu,d) przygotowywanie pomieszczeń i obsługa, w tym protokołowanie posiedzeń, spotkań i zebrań,e) przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z kierownictwem Urzędu,2) prowadzenie rejestru zarządzeń Burmistrza i przekazywanie ich do realizacji oraz jeśli wymagają tego przepisy do publikacji,3) prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem p. poż. i ochroną mienia,4) prowadzenie zbioru przepisów gminnych,5) przygotowywanie sprawozdań z wykonania zadań i uchwał na sesje Rady,6) prowadzenie ewidencji ogłoszeń i obwieszczeń Burmistrza, umieszczanych na tablicy ogłoszeń Urzędu,7) prowadzenie zbiorów obowiązujących statutów Gminy i ich zmian,8) prowadzenie ewidencji pieczęci i pieczątek urzędowych, spraw związanych z zamawianiem i kasowaniem pieczęci urzędowych oraz nadzór nad ich przechowywaniem,9) zaopatrywanie Urzędu w materiały biurowe, kancelaryjne, środki chemiczne, zakupy sprzętu potrzebnego do pracy w Urzędzie,10) prowadzenie podręcznego magazynku materiałów biurowych,11) zapewnienie łączności telefonicznej oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie,12) zapewnienie sprawności technicznej urządzeń powielających,13) prowadzenie spraw związanych z zarządem obiektami Urzędu, konserwacją, bieżącą eksploatacją pomieszczeń biurowych, inwentarzem biurowym,14) nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w pomieszczeniach budynku oraz dekorowanie tych budynków,15) prowadzenie ewidencji środków trwałych i przedmiotów wyposażenia oraz wartości niematerialnych i prawnych,16) prowadzenie archiwum zakładowego,17) bieżący nadzór nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych,18) rozliczanie zużycia paliwa przez samochód służbowy i jego eksploatacja oraz sprawy związane z organizacją pracy kierowcy,19) podejmowanie czynności organizacyjnych do przeprowadzenia wyborów, referendów i spisów oraz wyposażenie materiałowo - techniczne lokali wyborczych,20) wyznaczanie podmiotów, w których odbywana jest kara ograniczenia wolności oraz praca społecznie użyteczna,21) nadzór nad realizacją umów dotyczących eksploatacji systemów komputerowych,22) zarządzanie zasobami sprzętu i oprogramowania komputerowego,23) opracowywanie planów i wdrażanie nowych rozwiązań informatycznych w Urzędzie,24) prowadzenie obsługi informatycznej Urzędu, a w szczególności:a) administrowanie siecią komputerową,b) administrowanie bazami danych,c) administrowanie bezpieczeństwem informatycznym (Administrator Bezpieczeństwa Informatycznego),d) ewidencjonowanie informacji, nośników i kopii bezpieczeństwa oraz archiwizowanie zbiorów danych,e) administrowanie i zarządzanie BIP i elektronicznym obiegiem dokumentów,f) nadzór nad pracą i użytkowaniem sprzętu komputerowego na poszczególnych stanowiskach pracy,25) szkolenie pracowników Urzędu z zakresu obsługi wdrażanych systemów,26) prenumerata wydawnictw, czasopism i dzienników,27) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami majątkowymi,28) prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu oraz kierowników jednostek organizacyjnych Gminy,29) prowadzenie spraw związanych z wyposażeniem pracowników w odzież i obuwie robocze oraz środki ochrony indywidualnej,30) organizowanie szkoleń i doskonalenia zawodowego pracowników Urzędu,31) prowadzenie działalności socjalnej pracowników Urzędu,32) prowadzenie spraw związanych z naborem na wolne stanowiska urzędnicze,33) prowadzenie spraw związanych ze służbą przygotowawczą,34) przygotowywanie dokumentacji związanej z zawieraniem umów o pracę, udzielaniem urlopów i zwolnień z pracy, awansowaniem, i nagradzaniem pracowników Urzędu oraz rentami i emeryturami,35) prowadzenie spraw związanych z dyscypliną pracy i kontrolą jej przestrzegania,36) wydawanie legitymacji służbowych,37) prowadzenie rejestru umów w zakresie zadań wydziału,38) prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw,39) prowadzenie rejestru delegacji służbowych,40) prowadzenie dokumentacji związanej z oświadczeniami majątkowymi,41) załatwianie spraw związanych z obowiązkiem zgłaszania do Rejestru Korzyści,42) poświadczanie własnoręczności podpisu na oświadczeniach i formularzach rentowych wymaganych do uzyskania lub pobierania rent,43) wystawianie dokumentów potwierdzających zatrudnienie w zlikwidowanych przedsiębiorstw dla których Gmina była organem założycielskim.Telefon kontaktowy:
(095) 742 69 31Godziny urzędowania:
pon.: 9:00 - 17:00; wt.-pt.: 7:00 - 15:00 - Wydział Finansowo-Budżetowy ›
- Wydział Spraw Obywatelskich ›
- Wydział Planowania Przestrzennego ›
- Wydział Gospodarki Komunalnej ›
- Wydział Gospodarki Mieniem ›
- Wydział Realizacji Inwestycji ›
- Wydział Rozwoju Gospodarczego ›
- Wydział Spraw Społecznych ›
- Biuro Obsługi Funduszu Alimentacyjnego ›
- Urząd Stanu Cywilnego ›
- Biuro Rady ›
- Biuro Prawne ›
- Audyt Wewnętrzny ›
- Biuro Ochrony Informacji Niejawnych i Bezpieczeństwa Publicznego ›
- Samodzielne Stanowisko ds. Przeciwdziałania Patologiom Społecznym, Zdrowia i Opieki Społecznej ›
- Samodzielne Stanowisko ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy oraz Ochrony Przeciwpożarowej ›