Co i jak załatwić - lista wydziałów
Lista informacji
- Wydział Organizacyjno-Administracyjny ›
- Wydział Finansowo-Budżetowy ›
- Wydział Spraw Obywatelskich ›
- Wydział Planowania Przestrzennego ›
- Wydział Gospodarki Komunalnej ›
- Wydział Gospodarki Mieniem ›
- Wydział Realizacji Inwestycji ›
- Wydział Rozwoju Gospodarczego ›
- Wydział Spraw Społecznych ›
- Biuro Obsługi Funduszu Alimentacyjnego ›
- Urząd Stanu Cywilnego ›
- Biuro Rady ›
Kierownik: Elżbieta Błaszczak
Siedziba:
Rynek 1 , pok.203Zakres spraw i zadań do realizacji:
1) przygotowywanie, we współpracy z właściwymi merytorycznie komórkami organizacyjnymi Urzędu, materiałów dotyczących projektów uchwał Rady i jej komisji oraz innych materiałów na ich posiedzenia,2) przechowywanie uchwał podejmowanych przez Radę,3) przekazywanie – za pośrednictwem sekretariatu – korespondencji do i od Rady, jej komisji oraz poszczególnych radnych,4) przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy Rady i jej komisji,5) podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzaniem sesji, posiedzeń Rady i jej komisji,6) protokołowanie sesji i posiedzeń Rady i jej komisji,7) prowadzenie rejestru uchwał oraz innych aktów Rady, komisji Rady oraz Klubów,8) prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych,9) prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi radnych,10) organizowanie szkoleń radnych,11) współdziałanie w wyborach ławników sądowych,12) przesyłanie uchwał do nadzoru Wojewody Lubuskiego,13) przekazywanie do ogłaszania w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego uchwał stanowiących akty prawa miejscowego.Telefon kontaktowy:
(095) 742 69 34Godziny urzędowania:
pon.: 9:00 - 17:00; wt.-pt.: 7:00 - 15:00 - Biuro Prawne ›
- Audyt Wewnętrzny ›
- Biuro Ochrony Informacji Niejawnych i Bezpieczeństwa Publicznego ›
- Samodzielne Stanowisko ds. Przeciwdziałania Patologiom Społecznym, Zdrowia i Opieki Społecznej ›
- Samodzielne Stanowisko ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy oraz Ochrony Przeciwpożarowej ›