Co i jak załatwić - lista wydziałów
Lista informacji
- Wydział Organizacyjno-Administracyjny ›
- Wydział Finansowo-Budżetowy ›
- Wydział Spraw Obywatelskich ›
- Wydział Planowania Przestrzennego ›
- Wydział Gospodarki Komunalnej ›
- Wydział Gospodarki Mieniem ›
- Wydział Realizacji Inwestycji ›
- Wydział Rozwoju Gospodarczego ›
- Wydział Spraw Społecznych ›
- Biuro Obsługi Funduszu Alimentacyjnego ›
Inspektor: Monika Kłodzińska, Podinspektor: Justyna Lorkiewicz
Siedziba:
ul. Rynek 7, pok. 203Zakres spraw i zadań do realizacji:
1) prowadzenie postępowań z zakresu świadczeń z funduszu alimentacyjnego dla osób uprawnionych do alimentów i przygotowanie decyzji w tych sprawach,2) prowadzenie działań wobec dłużników alimentacyjnych i przygotowanie decyzji w tych sprawach,3) przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych oraz odbierania oświadczeń majątkowych,4) przekazywanie sądom, komornikom sądowym oraz organom wierzycieli i organom dłużników informacji mających wpływ na skuteczność prowadzenia egzekucji,5) podejmowanie działań zmierzających do aktywizacji zawodowej dłużników alimentacyjnych,6) przygotowywanie wniosków o ściganie za przestępstwo określone w art. 209 § 1 Kodeksu karnego oraz wniosków do starosty o zatrzymanie prawa jazdy, wobec dłużników alimentacyjnych którzy odmówili złożenia oświadczenia majątkowego lub nie poddają się czynnościom zmierzającym do ich aktywizacji zawodowej,7) prowadzenie postępowań w zakresie umorzeń, odroczeń i spłat ratalnych należności z tytułu wypłaconych świadczeń z funduszu alimentacyjnego,8) udostępnianie informacji gospodarczych dotyczących wiarygodności płatniczej konsumentów, w zakresie określonym w ustawie o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,9) prowadzenie przedmiotowej sprawozdawczości dotyczącej funduszu alimentacyjnego,10) przygotowywanie przelewów i list wypłat świadczeniobiorców,11) przygotowywanie tytułów wykonawczych,12) współpraca z Lubuskim Urzędem Wojewódzkim, Urzędem Marszałkowskim Województwa Lubuskiego, Prokuraturą Rejonową w Międzyrzeczu, Starostwem Powiatowym w Międzyrzeczu, Krajowym Rejestrem Długów, ośrodkami pomocy społecznej, komornikami sądowymi.Telefon kontaktowy:
(095) 742 69 78Godziny urzędowania:
pon.: 9:00 - 17:00; wt. - pt.: 7:00 - 15:00 - Urząd Stanu Cywilnego ›
- Biuro Rady ›
- Biuro Prawne ›
- Audyt Wewnętrzny ›
- Biuro Ochrony Informacji Niejawnych i Bezpieczeństwa Publicznego ›
- Samodzielne Stanowisko ds. Przeciwdziałania Patologiom Społecznym, Zdrowia i Opieki Społecznej ›
- Samodzielne Stanowisko ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy oraz Ochrony Przeciwpożarowej ›