Co i jak załatwić - lista wydziałów
Lista informacji
- Wydział Organizacyjno-Administracyjny ›
- Wydział Finansowo-Budżetowy ›
- Wydział Spraw Obywatelskich ›
- Wydział Planowania Przestrzennego ›
- Wydział Gospodarki Komunalnej ›
- Wydział Gospodarki Mieniem ›
- Wydział Realizacji Inwestycji ›
- Wydział Rozwoju Gospodarczego ›
- Wydział Spraw Społecznych ›
Kierownik: Ewelina Izydorczyk-Lewy
Siedziba:
ul. Rynek 1, pok. 103Zakres spraw i zadań do realizacji:
1) pozyskiwanie środków z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz innych źródeł,2) realizacja działań informacyjnych dla lokalnej społeczności,3) organizowanie szkoleń, wydarzeń, „dni otwartych” związanych z życiem Gminy,4) prowadzenie prac związanych z przyjęciem i realizacją zadań „budżetu obywatelskiego”,5) prowadzenie zadań i spraw z zakresu ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,6) współpraca z młodzieżową radą miejską,7) przygotowywanie materiałów niezbędnych do udzielania dotacji, planowania i uruchamiania środków finansowych na zadania bieżące dla jednostek organizacyjnych Gminy z zakresu oświaty, kultury i sportu,8) prowadzenie rejestru instytucji kultury,9) współpraca z jednostkami organizacyjnymi Gminy w zakresie zadań określonych ustawami: o systemie oświaty, o systemie informacji oświatowej i Karty Nauczyciela,10) prowadzenie zadań określonych w ustawie o sporcie, w tym:a) prowadzenie spraw związanych ze stypendiami sportowymi i naukowymi,b) dotacje dla klubów sportowych (przyznawanie i rozliczanie),c) prowadzenie ewidencji kąpielisk oraz ewidencji innych obiektów świadczących usługi hotelarskie zgodnie z ustawą o usługach turystycznych,11) realizacja zadań z zakresu kultury, w tym wykonywanie obowiązków i uprawnień organizatora gminnych instytucji kultury, z wyłączeniem spraw kadrowych dyrektorów instytucji,12) prowadzenie promocji Gminy, w tym:a) współpraca z miastami partnerskimi Gminy,b) przygotowywanie materiałów informacyjnych oraz współpraca z mediami,c) organizowanie udziału Gminy w wystawach i targach turystycznych i gospodarczych,d) inicjowanie zadań w zakresie publikacji oraz wydawnictw promocyjnych,e) planowanie i zakup materiałów promocyjnych,13) prowadzenie strony internetowej Gminy,14) sprawowanie nadzoru nad jednostkami organizacyjnymi Gminy działającymi w zakresie oświaty, kultury, sportu i rekreacji oraz pomocy społecznej,15) informowanie kierownictwa Urzędu o informacjach zamieszczonych w prasie na temat życia Gminy,16) prowadzenie kroniki dokumentującej życie Gminy.Telefon kontaktowy:
(095) 742 69 80Godziny urzędowania:
pn.: 9:00 - 17:00; wt.-pt.: 7:00 - 15:00 - Biuro Obsługi Funduszu Alimentacyjnego ›
- Urząd Stanu Cywilnego ›
- Biuro Rady ›
- Biuro Prawne ›
- Audyt Wewnętrzny ›
- Biuro Ochrony Informacji Niejawnych i Bezpieczeństwa Publicznego ›
- Samodzielne Stanowisko ds. Przeciwdziałania Patologiom Społecznym, Zdrowia i Opieki Społecznej ›
- Samodzielne Stanowisko ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy oraz Ochrony Przeciwpożarowej ›