ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Zezwolenie na zajęcie pasa drogowego na cele niezwiązane z budową, przebudową, remontem, utrzymaniem i ochroną drógDrukuj informacjęSprawa: Zezwolenie na zajęcie pasa drogowego na cele niezwiązane z budową, przebudową, remontem, utrzymaniem i ochroną dróg

Szczegóły informacji

Zezwolenie na zajęcie pasa drogowego na cele niezwiązane z budową, przebudową, remontem, utrzymaniem i ochroną dróg

Wydział: Wydział Gospodarki Komunalnej

Ogłoszono dnia: 2013-06-03 10:26:26

Termin załatwienia

30 dni

Osoba kontaktowa

Anna Kamińska

Miejsce załatwienia

ul. Rynek 7, pok. 207

Telefon kontaktowy

95 742 69 67

Adres e-mail

akaminska@miedzyrzecz.pl

Sposób załatwienia

wydanie zezwolenia (decyzji administracyjnej)

Miejsce odbioru

Rynek 7, pok. 207

Wymagane Dokumenty

a) szczegółowy plan sytuacyjny w skali 1:1 000 lub 1:500, z zaznaczonymi granicami i wymiarami planowanej powierzchni zajęcia pasa drogowego,
b) zatwierdzony projekt czasowej zmiany organizacji ruchu,
c) ogólny plan orientacyjny w skali 1:10 000 lub 1:25 000, z zaznaczonym zajmowanym odcinkiem pasa drogowego oraz informacją o sposobie zabezpieczenia robót,
d) oświadczenie o: posiadaniu ważnego pozwolenia na budowę urządzenia/obiektu umieszczanego w pasie drogowym, bądź zgłoszeniu budowy lub prowadzonych robót właściwemu organowi administracji architektoniczno-budowlanej, bądź zastosowaniu się do przepisów określonych w art. 29a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późniejszymi zmianami),
e) harmonogram robót.

Czas realizacji

do 30 dni

Opłaty

zwolnione

Tryb odwoławczy

Odwołanie od decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję (odwołanie składa się w sekretariacie urzędu). Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia.

Podstawa prawna

art. 40 ust. 1, ust. 2 pkt 1 i pkt 2, ust. 3, ust. 4, ust. 5, ust. 11, ust. 13, ust. 13a ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 260), w związku z § 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 1 czerwca 2004 r. w sprawie określenia warunków udzielania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego (Dz. U. Nr 140, poz. 1481), zgodnie z § 1 ust. 1, ust. 2, ust. 3 lit. „a”, § 2 ust. 1 lit. „b”, ust. 2 i § 4 uchwały nr XVIII/167/04 Rady Miejskiej w Międzyrzeczu z dnia 29 czerwca 2004 r. w sprawie ustalenia stawek opłaty za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych (Dz. Urz. Woj. Lub. Nr 47, poz. 858, z późn. zm.)

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marcin Górzny
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-06-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Kamińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-06-03 10:21:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marcin Rzepa
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-06-03 10:26:26
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marcin Rzepa
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-09-14 15:49:23
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5165 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony