ˆ

Ogłoszenie - wyniki

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 7Drukuj informację Ogłoszenie numer: 7

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: inspektor/podinspektor ds. użytkowania wieczystego i opłat adiacenckich - wyniki

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Międzyrzeczu, Wydział Gospodarki Mieniem, ul. Rynek 7, 66-300 Międzyrzecz

Wymiar etatu: pełen etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Gospodarki Mieniem

Data udostępnienia: 2021-09-08

Ogłoszono dnia: 2021-09-08 przez

Termin składania dokumentów: 2021-09-20 14:00:00

Nr ogłoszenia: 7

Id ogłoszenia: WOA.210.7.2021

Zlecający: Urząd Miejski w Międzyrzeczu

I. Lista wybranych osób:

Lp Nazwisko i imię Miejsce zamieszkania
1 Nisiewicz Małgorzata Międzyrzecz

II. Uzasadnienie wyniku:

BURMISTRZ MIĘDZYRZECZA
RYNEK 1
66-300 MIĘDZYRZECZ
 
Informacja o wyniku naboru na stanowisko urzędnicze
Inspektora/podinspektora ds.  użytkowania wieczystego i opłat adiacenckich w Wydziale Gospodarki Mieniem
Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu
 
 
                Na podstawie art. 15 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (j.t. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) Burmistrz Międzyrzecza informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko urzędnicze inspektora/ podinspektora ds. użytkowania wieczystego i opłat adiacenckich w Wydziale  Gospodarki Mieniem został rozstrzygnięty.
wybrana została pani  Małgorzata Nisiewicz zam. Międzyrzecz.
 
 
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
 
                Kandydatka spełniła wszystkie niezbędne wymagania określone w ogłoszeniu o naborze. Podczas postępowania rekrutacyjnego kandydatka wykazała wiedzę, kwalifikacje i predyspozycje do podjęcia pracy na ww. stanowisku.
 
Wyboru kandydata na ww. stanowisko dokonał Burmistrz Międzyrzecza.
 
BURMISTRZ

mgr inż. Remigiusz Lorenz
Międzyrzecz, 29.09.2021 r.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-09-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Remigiusz Lorenz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-10-01 11:42:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marcin Rzepa
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-10-01 11:42:44
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marcin Rzepa
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-10-01 11:42:40
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1063 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony