ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 8Drukuj informację Ogłoszenie numer: 8

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: inspektor ds. księgowości budżetowej i kasy

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Międzyrzeczu, Wydział Finansowo-Budżetowy, ul. Rynek 7, 66-300 Międzyrzecz

Wymiar etatu: pełen etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Finansowo-Budżetowy

Data udostępnienia: 2021-10-18

Ogłoszono dnia: 2021-10-18

Termin składania dokumentów: 2021-10-29 14:00:00

Nr ogłoszenia: 8

Id ogłoszenia: WOA.210.8.2021

Zlecający: Urząd Miejski w Międzyrzeczu

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wymagania kwalifikacyjne:
    - wykształcenie wyższe i co najmniej 3 - letni staż pracy,
    - wykształcenie średnie i co najmniej 5 – letni staż pracy,
  2. obywatelstwo polskie,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. niekaralność za przestępstwo z winy umyślnej,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. stan zdrowia, pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość aktów prawnych:
    - ustawa – Kodeks postępowania administracyjnego,
    - ustawa – Ordynacja podatkowa,
    - ustawa o finansach publicznych,
    - ustawa o rachunkowości,
    - ustawa o ochronie danych osobowych,
  2. znajomość zasad funkcjonowania samorządu,
  3. umiejętność biegłej obsługi komputera, programów komputerowych oraz innych urządzeń biurowych,
  4. zdolności interpersonalne: komunikatywność, samodzielność w wykonywaniu zadań,
  5. obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywana pracę, rzetelność i staranność,
  6. umiejętność pracy pod presją czasu.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Rozpatrywanie wniosków o zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej wraz z przygotowywaniem projektów postanowień i decyzji.
  2. Sporządzanie wniosków, sprawozdań i rozliczeń w zakresie zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej.
  3. Prowadzenie księgowości budżetowej w zakresie rachunków pomocniczych, w szczególności:
    a/   rachunku zabezpieczenia należytego wykonywania umów,
    b/   rachunku wadiów,
    c/   Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
  4. Prowadzenie obsługi finansowej zadania dotyczącego świadczeń z funduszu alimentacyjnego, w szczególności:
    a/ przygotowywanie dokumentów do ewidencji księgowej,
    b/ przypisywanie należności i naliczonych odsetek oraz dokonywanie odpisów aktualizujących,
    c/ ewidencjonowanie wpłat i wypłat świadczeń z funduszu alimentacyjnego.
  5. Terminowe odprowadzanie należnych budżetowi państwa dochodów z tytułu realizacji  zadań zleconych z zakresu administracji rządowej.
  6. Prowadzenie ewidencji gwarancji przetargowych i innych, niż gotówkowe, form  zabezpieczenia należytego wykonania robót.
  7. Rozliczanie inkasentów opłaty skarbowej.
  8. Wstępne rozdzielanie wyciągów bankowych (podział dowodów wpłat na poszczególne stanowiska pracy w księgowości według rodzajów należności podatkowych, itp.)

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Stanowisko pracy mieści się w  budynku użyteczności publicznej – administracyjnym, w Urzędzie Miejskim w Międzyrzeczu przy ul. Rynek 7.  
Pomieszczenie pracy  znajduje się na parterze, które wyposażone jest w typowe urządzenia oraz środki do pracy biurowej. Dodatkowym narzędziem pracy jest komputer wraz  z urządzeniami peryferyjnymi, w tym monitor ekranowy, który wykorzystywany będzie powyżej 4 godz. dziennie.
W procesie pracy tworzone będą dokumenty w formie elektronicznej i papierowej.
W przeważającej części dnia pracy, praca siedząca (statyczna), z obciążeniem układu mięśniowo -szkieletowego oraz narządu wzroku. 
Praca z dużym, stałym dopływem informacji.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

7,14

V. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,
2) curriculum Vitae, z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,
3) klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy - RODO dostępna pod adresem:
http://bip.miedzyrzecz.pl/system/pobierz.php?plik=WOA-klauzula-rodo-praca.pdf&id=7427&stats=true
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i wymagany staż pracy  (kopie świadectw szkolnych, dyplomów, świadectw pracy, w przypadku zatrudnienia – zaświadczenie pracodawcy o zatrudnieniu),
5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
6) oświadczenia o:
- stanie zdrowia,
- niekaralności,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej,
- o korzystaniu z pełni praw publicznych.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-10-29 14:00:00
b. Sposób:
Oferty należy kierować w zamkniętych kopertach z dopiskiem INSPEKTOR WFB w terminie do 29 października 2021 r. do godziny 14.00 (liczy się data wpływu do urzędu).
c. Miejsce:
Oferty należy kierować na adres:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
ul. Rynek 1
66-300 Międzyrzecz

VII. Informacje dodatkowe:

Konkurs przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Międzyrzecza.
Nadesłane oferty z załącznikami nie będą zwracane.
 
Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne, przesłane/dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
Osoby, które spełnią wymagania niezbędne i złożą komplet dokumentów będą informowane telefonicznie lub pisemnie o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu rekrutacji oraz o terminie testu i/lub rozmowy kwalifikacyjnej.
Kandydaci proszeni są o podanie numeru kontaktowego.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.miedzyrzecz.pl) oraz tablicy informacyjnej tut. Urzędu.
Kontakt: Urząd Miejski Wydział Organizacyjno - Administracyjny - tel. 95 742 69 40.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-10-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agnieszka Śnieg
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-10-18 13:14:18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marcin Rzepa
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-10-18 13:14:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marcin Rzepa
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-11-09 13:17:03
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3424 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony